Hallo,
Ik heb een zestal accountmanagers waarbij ik al hun afspraken (zie tab 'Gegevensinvoer') op weekbasis wil terug kunnen zien.
Per accountmanager, maar er moet ook een mogelijkheid zijn om alle afspraken van alle accountmanagers (of selectie) in één oogopslag te kunnen zien.
Door middel van een keuzelijst (formulierbesturingselement) was het gelukt om een gegeven te koppelen aan een cel (I1) welke door middel van een INDEX VERGELIJKEN functie weer aan het rooster stond gelinkt.
Maar een multi select functionaliteit of select all functionaliteit was hierbij niet mogelijk.
Hierop heb ik een userform gecreëerd (zie button 'Select accountmanager').
Mijn vraag is of het mogelijk is als ik na het drukken op 'Add' de namen die in ListBox2 terecht komen dusdanig een output kan meegeven dat ik deze kan toepassen in de formule INDEX VERGELIJKEN.
Zie bijlage het bestand voor meer info.
Mochten jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
Gr. Sander
Ik heb een zestal accountmanagers waarbij ik al hun afspraken (zie tab 'Gegevensinvoer') op weekbasis wil terug kunnen zien.
Per accountmanager, maar er moet ook een mogelijkheid zijn om alle afspraken van alle accountmanagers (of selectie) in één oogopslag te kunnen zien.
Door middel van een keuzelijst (formulierbesturingselement) was het gelukt om een gegeven te koppelen aan een cel (I1) welke door middel van een INDEX VERGELIJKEN functie weer aan het rooster stond gelinkt.
Maar een multi select functionaliteit of select all functionaliteit was hierbij niet mogelijk.
Hierop heb ik een userform gecreëerd (zie button 'Select accountmanager').
Mijn vraag is of het mogelijk is als ik na het drukken op 'Add' de namen die in ListBox2 terecht komen dusdanig een output kan meegeven dat ik deze kan toepassen in de formule INDEX VERGELIJKEN.
Zie bijlage het bestand voor meer info.
Mochten jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt!
Gr. Sander