• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

userforminvoervak afhankelijk van keuze

• Onderwerp starter Onderwerp starter mtb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mtb

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
goedemorgen,

ik heb een userform gemaakt (die nog niet af is, maar dat terzijde) met daarin 3 keuze mogelijkheden waaruit je d.m.v. een combobox een keuze kunt maken, de keuze mogelijkheden zijn 1,2 of 3.
mijn vraag is : is het mogelijk dat waarneer ik bv. voor keuze mogelijkheid 2 kies bij ploeg medewerker, ik een bij de volgende keuze van naam medewerker alleen de medewerkers uit ploeg 2 te zien krijg, dit geld idem dito voor ploeg 1 en 3 natuurlijk. Ik heb de namen van de ploegen al apart gedefinieerd.

zie bijlage

alvast bedankt

Bijlagen

Luc,

zoals gewoonlijk weer perfect, maar:o ......... is het ook mogelijk dat waarneer ik bij vakantie voorkeur (in de userform) de weken invul dat die dan weggeschreven worden in blad 2 bij de betreffende naam en weeknummers (die boven aan het blad staan weergeven), bv door die cellen een kleurje te geven

alvast bedankt voor de geboden oplossing:thumb:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Luc,

ja dat is het, op een klein puntje na, kun je i.p.v dat je cijfers wegschrijft in blad 2 ook de betreffende cel bv. week 25) een kleur geven (rood)

thanks a lot

Luc,

Dank je wel voor je snelle reactie en geboden oplossing, top :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan