Hoi,
Ik wil in excel automatisch de username van de gebruiker die een bestand wijzigt laten vermelden in dat bestand.
Bijv, jantje veranderd vandaag het bestaande bestand, als hij e.e.a. opslaat, dan staat zijn naam in dat bestand. Als ik hetzelfde bestand morgen open, dan zie ik dat deze het laatst gewijzigd is door Jantje en ook wanneer. Totdat ik hem zelf wijzig, dan komt mijn naam erin te staan.
Ik weet dat je aan het bestand zelf kunt zien wie de laatste wijziging heeft doorgevoerd, echter als ik het uitprint en aan iemand geef, is het niet zichtbaar, dus vandaar deze wat omslachtige oplossing.
Is dit mogelijk?
gr.
Rob
Ik wil in excel automatisch de username van de gebruiker die een bestand wijzigt laten vermelden in dat bestand.
Bijv, jantje veranderd vandaag het bestaande bestand, als hij e.e.a. opslaat, dan staat zijn naam in dat bestand. Als ik hetzelfde bestand morgen open, dan zie ik dat deze het laatst gewijzigd is door Jantje en ook wanneer. Totdat ik hem zelf wijzig, dan komt mijn naam erin te staan.
Ik weet dat je aan het bestand zelf kunt zien wie de laatste wijziging heeft doorgevoerd, echter als ik het uitprint en aan iemand geef, is het niet zichtbaar, dus vandaar deze wat omslachtige oplossing.
Is dit mogelijk?
gr.
Rob