Username verschijnt niet meer automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton1975

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2014
Berichten
61
Ik gebruik een Sony Experia Z5 mini. Android, als browser Firefox.
Blijkbaar kan je op dat toestel automatische updates niet uitzetten, telkens als ik met wifi verbinding maak vind er een update plaats. En niet met veel enthousiasme van mijn kant omdat er steeds wel iets wijzigt waar ik niet blij mee ben. Nu ook weer: in Firefox bij een website waar ik een username en wachtwoord moet invullen. Daar kreeg ik eerst een keuzemenu met opties van de username waarmee ik wilde inloggen. Maar dat is dus verdwenen. Ik moet het volledige username zelf invullen en daarna verschijnt wel automatisch het wachtwoord omdat ik het vinkje op de desbetreffende site heb aangeklikt.

Hoe kan ik Firefox weer zo instellen dat ik dat uitgerolde optie venstertje krijg waaruit ik dan kan kiezen met welke username ik wil inloggen?
 
Niet.
Dat uitgerolde venstertje wordt door de website geregeld, niet door Firefox.

Tardis
 
Ook bij Opera heb ik hetzelfde, in dat geval blijft alleen het laatst ingevoerde username en wachtwoord onthouden. Als ik een nieuwe username en wachtwoord invul, dan vraagt Opera of ik de oude wil overschrijven. Ook hier krijg ik dus geen uitgerold venster.

Bij welke browser krijg je nog wel een uitgerold venster met verschillende usernames?
 
Heb je hetzelfde probleem met inloggen in de bewuste website als je inlogt via een PC of laptop?

Tardis
 
Nee, op mijn pc heb ik bij beide browsers dat probleem niet.
Maar ik realiseer mij ook dat jij schreef in je vorige bericht dat het niet aan de browser ligt maar aan de desbetreffende website.

Nadat de updates op mijn telefoon zijn geïnstalleerd donderdag heb ik dit probleem. Vandaar dat ik het aan de update wijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan