%userprofile%

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimcp

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Hallo, ik heb nu nog een laptop op Windows 2000 die een tijdlang door een ander is gebruikt.

De windows2000 omgevings??? variabele

%USERPROFILE% bevat Administrator

Dit profiel bestaat niet op de laptop. De user ook niet. Er is wel een profiel Beheerder en dito user. Het meeste heb ik aan kunnen passen. Maar door die variabele blijven er dingen fout gaan als ik de profieldirectory Administrator weggooi cq. hernoem.

Een moeilijke vraag wellicht. Iemand met een oplossing? Alvast bedankt.

Ik weet niet of er belangrijke bestanden/programma's op staan, maar als de laptop van jou is zou ik er gewoon een format c: overheen gooien.

Hoi

Kan je als beheerder geen administrator aanmaken en vervolgens die andere administrator verwijderen.......

Misschien lukt het ook wel in het register........ik kan alleen zo snel ff niet ophoesten waar.

Succes
Harmen

Als ik het goed begrijp is er dus wel een beheerder (Beheerder) maar geen echte Administrator? Je zou in dat geval Administrator aankunnen maken en daarna in de Administrator Beheerder verwijderen + zijn mappen handmatig, let wel op dat je bij alle bestanden de eigenaar veranderd.

Misschien kun je ook gewoon de naam Beheerder veranderen in Administrator, dan gebeurt dit alles automatisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan