users kunnen zelf muziek uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
hallo, ik wil op een website dat mensen kunnen registeren. dat is gelukt door de login module.
maar wat nu?
ik wil nl dat geregistreerde gebruikers zelf een stukje muziek kunnen uploaden. hoe pak ik dat aan?

Vertel eerst eens welk CMS je gebruikt, of is het een eigen brouwsel?

muziek

hallo naarling,
nee, gewoon joomla.
nu heb ik wel een users module ontdekt en dan verschijnt na inloggen een mooi menuutje met wat links zodat mensen zelf een artikel kunnen plaatsen, die ik dan als superadministrator kan activeren. prima! alleen nu voor muziek, of filmpjes want dat is de bedoeling. maar dat vat ik ff niet hoe dat aan te pakken.
moet de usser 'ouderwets' gaan ftp-en? of kan dat ook anders, net zoals ze met artikelen ook kunnen.

admin.media.php

hallo naarling, het is me gelukt muziek via ftp up te loaden en via een op joomla geinstalleerde mp3speler af te spelen.
echter, via media manager uploaden van mp3 ging niet omdat ie de file extensie niet supporte.

ik ging googlen en vond de oplossing voor dit probleem. althans, voor alle andere mensen ter wereld met joomla, behalve mij.

kijk hier : http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=36&t=276296

hier staat dus dat je die lijst kunt aanpassen. alleen laat nu niet die ene file bij mij ontbreken:
/administrator/components/com_media/admin.media.php

zie plaatje. dat bestand heb ik dus niet. enig idee waar ik het dan kan aanpassen?

Bijlagen

• admin.jpg
    admin.jpg
    49,7 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan