Users zonder wachtwoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingShift

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
jullie kennen vast wel users(gerbuikers) die je in active directory kunt plaatsen en dat de clients met die users kunnen inloggen maar wat wil ik nu doen is een leerling User te maken maar die moet geen wachtwoord hebben weeten jullie een oplossing?
al vast bedankt voor jullie reactie:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

P.S. ik wil geen exstra programa's daar voor aankopen!

Je zult dan eerst de "domain security policy" moeten aanpassen zodat een wachtwoord niet verplicht is. Dit geldt dan wel voor elke gebruiker in het domein.

Je zult dan eerst de "domain security policy" moeten aanpassen zodat een wachtwoord niet verplicht is. Dit geldt dan wel voor elke gebruiker in het domein.

waar kan ik "domain security policy" dan vinden?? geld dit voor windows 2003 of 2000? ik gebruik 2003 hooplijk is voor 2003;)

Voor beide versies, maar gezien het feit dat je dit niet weet te vinden is voor mij genoeg reden om je te waarschuwen voor deze security instellingen, als je verkeerde instellingen aanpast dan maak je het netwerk erg onveilig.

Mijn advies? Gewoon een wachtwoord gebruiken, wel zo veilig.

Toch doen?

Administrative tools > Domain security policy (dus niet Domain controller security policy!!!!!)

Voor beide versies, maar gezien het feit dat je dit niet weet te vinden is voor mij genoeg reden om je te waarschuwen voor deze security instellingen, als je verkeerde instellingen aanpast dan maak je het netwerk erg onveilig.

Toch doen?

Administrative tools > Domain security policy (dus niet Domain controller security policy!!!!!)

ik zal even goed kijken;) het maakt niet zo veel uit als ik het fout doe momenteel want ik zit toch in een test groep;) bedankt voor je antw. super:thumb:

Toch doen?

heey dan heb ik nog 1 vraag ik heb alles uitgeschakkeld en dan moet ik nog een wachtwoord opgeven in de AD als ik die gebuirker aan maak wat doe ik fout?
alvast bedankt voor je tijd:D

Help

ik heb gedaan wat jij zij maar er gebeurt verders niks moet nog steeds wachtwoord opgeven:S

3 laatste berichten verwijderd. Het is bijzonder goed dat je de oplossing gevonden hebt maar om daarvoor je 3x omhoog te schoppen gaat me te ver

3 laatste berichten verwijderd. Het is bijzonder goed dat je de oplossing gevonden hebt maar om daarvoor je 3x omhoog te schoppen gaat me te ver

Ik ben er eigenlijks een klein beetje trots op m@rio.
maar ik weet niet als je het weet maar door er weer een berichtje te platsen schop je heb zelf ook omhoog.
maar mijn reden dat ik het weer omhoog schop is dat ik er trots op ben dat het mij gelukt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan