util map

Status
Niet open voor verdere reacties.

toine201

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
107
in mijn benstandsbeheer op de computer staat een directory util. In die directory staat een sub directory "TEMP". In "TEMP" staan allemaal .tmp bestanden die zo'n 5 mb ruimte innemen. De vraag is of ik deze bestanden kan verwijderen?
 
Ik denk dat je het best aan een professioneel programma overlaat om dat uit te maken.

CCleaner bvb (handleiding - pdf)

Welke Windowsversie heb je trouwens?
 
In die directory staat een sub directory "TEMP". In "TEMP" staan allemaal .tmp bestanden die zo'n 5 mb ruimte innemen. De vraag is of ik deze bestanden kan verwijderen?

5 MB is eigenlijk verre van interessant om op te ruimen. James' programma CCleaner zal naar alle waarschijnlijkheid meer vinden.
Je praat trouwens over bestandsbeheer, je werkt toch niet met Windows 3.11 wel :D?
 
Laatst bewerkt:
Daar zal CCleaner niet op gaan werken. Temp-mappen bevatten tijdelijke bestanden, ware het niet dat deze niet verwijderd worden door Windows.
 
Dat lijkt me wel hoor, als je die 5 MB echt nodig hebt. :)
 
maar kan ik ze verwijderen?

Ja, deze bestanden zijn niet meer nodig. Als ze niet verwijderd kunnen worden omdat ze nog in gebruik zijn dan kan ook dat geen kwaad :).

Mag ik trouwens vragen in welke situatie je hiermee werkt en de ruimte wilt vrijmaken?
 
ruimte

Ik wil me computer sneller laten werken en zo kan ik er ook meer bestanden opzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan