Athalon1951
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2005
Hallo,
Ik heb al verschillende pogingen gedaan om uTorrent goed te verbinden met internet maar kom er niet uit.
Hopelijk kan iemand me hier stap voor stap helpen.
Momenteel ben ik een torrent aan het downloaden, Seeds 108 (2463068) met downloadsnelheid 6 kb/s. Dat hier iets niet klopt lijkt me wel duidelijk.
Ook geeft uTorrent onderaan het scherm een oranje driehoek met uitroepteken.
Mijn adsl verbinding komt binnen op een Zyxel P-2602R-D1A modem/router, deze is verbonden met een Netgear WPN 824 v2 router, hiermee is mijn pc dan weer bedraad verbonden. Mijn pc draait met Windows Xp.
Zowel in uTorrent als in de netgear router staat UPnP aan, de uitzondering die ik heb toegevoegd aan windows firewall die ik hier ook in terugkomen. Zie bijlage.
Wie kan me verder helpen?
Heb hetzelfde probleem met utorrent, krijg een rood rondje met uitroepteken dat mijn poorten dichtstaan in de firewall. Nu ben ik gaan kijken en alles staat open, ook in mijn netgear router staat de firewall zelfs uit, de boel stond altijd al op upnp en de poorten zijn ook doorverwezen, doe ik een verbindingstest via utorrent dan hen 3Mb/sec en volgens de test staat alles goed want daar staat een groen V teken. Ik heb zelfs mij computer in de DMZ gezet en dan nog geeft utorrent een rood rondje

Laatst bewerkt: