Utorrent 1.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer555

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Utorrent geeft bij verschillende downloads de melding;

fout; het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt.

maar ik kan dat procses niet vinden. het gaat om MP3 muziek in mappen. maar alle audio spelers die bijvoorbeeld automatisch mappen checken voor nieuwe bestanden staan uit en tussen de 40 processen die actiev zijn kan ik geen vreemde vinden.

wat is dit? en wat kan ik er aan doen?

bedankt vast.

ga bitcommet gebruiken is ook een torrent download programma maar 10x beter

denk je dat dat uitmaakt? ik heb wel wat ervaring met programmatjes maar ik vond tot nu toe deze wel relaxed trok lekker aan mijn verbinding kon intussentijd alles doen (behalve zwaar online dan maar dat viel rustiger te zetten) maar jij denkt dus dat bitcomet het probleem verhelp? ik heb azureus, bittorent, bitornado, abc- en nog een paar minder bekende gebruikt. maar Bitcomet is best wel bekend heb het trouwens ook een poosje gebruikt is dat met een beetje oranje opmaak?

nau ja het zal wel ik ga hem ff proberen maar als het niet werkt......:evil:

nee hoor grapje bedankt voor je reactie.

he ik heb een ahum verbinding. heb listening poort open staan. maar moet je eerst inloggen ofzo? (registreren dus) heb je dan geen ge**** van spam en spyware enzo? kijk dat heeft utorrent dan weer niet? en wat voor snelheid haal je maximaal uit bitcomet?

Bitcomet moet het zonder registratie gewoon doen.... je haalt daar ook dezelfde snelheden mee als met de meeste andere goede clients....
Die listen poort moet je wel open zetten in je firewall en op je router... Als je Upnp bij services ingeschakeld hebt, probeert bitcomet dat zelf te doen...

Wel vreet utorrent minder resources dan bitcomet, en veel minder dan Azureus.....
Geen idee waar die problemen die jij schetst vandaan komen.... mogelijk een antivirus die constant in die mappen rommelt en daardoor de boel verstoort?
utorrent zet de bestanden tijdens het downloaden in een aparte map... die map mag je niet toegankelijk maken voor andere programma's... zodra de download klaar is wordt het bestand verplaatst naar een definitieve map... en kun je er mee uitvreten wat je wilt....

ok die apparte mappen wist ik niet zal ik nog eens naar kijken

srry jos... bitcomet gaat er weer af ik vind hem een beetje irritant en als het om listen poort gaat had express de zelfde als bij utorrent dus die staat wel open en virus beveiling licht het ook niet aan.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan