uTorrent download langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy300

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Hey

Als ik uTorrent instel dat hij max 1 kb/ps upload download hij niet sneller dan 12kb/ps en als ik 2 kb/ps upload instel download hij niet sneller dan 24 kb/ps terwijl ik vroeger het ook op 1 kb/ps had en toch downloade hij volle snelheid nu niet meer waarom ??

je moet trouwens niks invullen bij verbinding, volgens mij
en de snelheid ligt ook aan het aantal delers en ontvangers

heb je trouwens 1.8?

als ik mijn upload limiet onbegrensd doe dan download hij wel volle snelheid

haah dat heb ik dus ook soms:P vooral bij download van openbare torrents, bij private heb ik dat nie zo, maar is nu opgelost?

wat is je vraag dan? want je zegt zelf als je onbegrensd doet dat die dan wel doet

ja maar ik wil hem nou limiten op 1kbps omdat ik zit te interneten en als ik onbegrens gaat mn internet langzaam.

oke, dan stop ik met deze vraag omdat ik het antwoord nie weet, maar bij mij gaat internet dan ook langzaam

mvg

als ik mijn upload limiet onbegrensd doe dan download hij wel volle snelheid

Wat had je dan verwacht:confused: Het is gewoon een wisselwerking, snel uploaden is snel downloaden, langzaam uploaden is langzaam downloaden

Wat had je dan verwacht:confused: Het is gewoon een wisselwerking, snel uploaden is snel downloaden, langzaam uploaden is langzaam downloaden

Inderdaad, torrents gaan om het downloaden EN uploaden. Als jij niet uploadt, vinden ze jou ook niet belangrijk en mag je ook lekker langzaam gaan downloaden. Sharen ;)

Dat is dus echt b****, heb zelf utorrent 1.7.7 (8 werkte niet goed) gebruik encryptie optie, upload altijd met 1 kb/s en kan zelf wel met onbeperkt downloaden (meestal 200/300 kb/s ofzo) dus dat je snel moet uploaden om snel te moeten downloaden is niet waar.

Dat is dus echt b****, heb zelf utorrent 1.7.7 (8 werkte niet goed) gebruik encryptie optie, upload altijd met 1 kb/s en kan zelf wel met onbeperkt downloaden (meestal 200/300 kb/s ofzo) dus dat je snel moet uploaden om snel te moeten downloaden is niet waar.

dit is bij sommige torrents zo!

dat heb ik zelf gemerkt , eerst deed ik uploadlimiet lager en ging die sneller, later downloade ik paar andere torrents en deed ik lager en toen ging die juist langzamer

Het heeft er wel mee te maken, is ook afhankelijk van de torrent...
Als ikz elf mijn mening mag geven... (het is slechts een mening, niet beledigend bedoelt):
Ik vind jullie allemaal nogal gierig bezig zijn... laat tijdens het downloaden gewoon je upload ook aanstaan. zo kunnen andere mensen ook van een goede torrent genieten. Vooral Nederlandse torrents lopen vaak gewoon vast op bepaalde momenten omdat er geen seeders meer zijn.

tenzij je aangemeld bent bij een nederlandse trackers;)

tik in google: nederlandse trackers

Alsof ik dat nog niet ben;)

Maar het gaat gewoon om het principe vind ik. Als je download, geef dan ook eens tukje mee aan een adnere film/muziek/game/software liefhebber (of wat dan ook), zo kan een ander er ook van genieten.... daarnaast des te meer seeders/leechers, des te hogere snelheid vaak.

En als je niet wil uploaden gebruik dan nieuwsgroepen!! Zeker met een beetje payserver altijd je volle snelheid.

Op dit geweldige tijdstip nog even een tip.

Maak gebruik van sites, waarbij je je moet aanmelden. Zo gebruik ik een site waar ik mijn torrents vandaan haal, die registreert wat ik up en download. Kom je onder een bepaald ratio (=download/upload), dan wordt je gewoonweg gekicked. Dat betekent dus dat iedereen die veel wil downloaden ook veel moet uploaden, waardoor alles een stuk sneller gaat. Ik zal waarschijnlijk de site hier niet mogen noemen, wanneer ik hier toestemming voor krijg zal ik dat doen ;)

Op dit geweldige tijdstip nog even een tip.

Maak gebruik van sites, waarbij je je moet aanmelden. Zo gebruik ik een site waar ik mijn torrents vandaan haal, die registreert wat ik up en download. Kom je onder een bepaald ratio (=download/upload), dan wordt je gewoonweg gekicked. Dat betekent dus dat iedereen die veel wil downloaden ook veel moet uploaden, waardoor alles een stuk sneller gaat. Ik zal waarschijnlijk de site hier niet mogen noemen, wanneer ik hier toestemming voor krijg zal ik dat doen ;)

voor deze tip moet je in google intikken: nederlandse trackers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan