[uTorrent] Downloadt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi

ik heb uTorrent weer geinstalleerd, en de bijbehorende poort geopend. "Test if port is forwarded properly" geeft door: "OK! Port **** is open and accepting connections."

Als ik utorrent opstart, krijg ik een geel driehoekje te zien, en 10 seconden later staat er helemaal geen tekentje meer. Download en upload is allebei 0, terwijl ik nu zo'n 15 downloads aan heb staan. Het vakje met het pijltje vóór de download is bij alles rood.

wat kan ik hier aan doen?

ik heb nu "enable dht network", "enable dht for new torrents" en "enable peer exchange" uitgezet in preferences/bittorrent..

ik heb ff gekeken in het andere topic, en daar heb je dit neergezet:

ErpCity zei:
Als je op het tabje "general" klikt en een torrent selecteert, kun je daar aflezen waarom de tracker je niet laat downloaden.......

bij mij staat er dat mijn poort "blacklisted" is.. dus ik ga nu ff een andere poort proberen ;)

en verrek.. het werkt ook nog :D Bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Rood pijltje

Weet iemand misschien ook een antwoord voor mijn vraag?
Ik ben iets aan het downloaden bij µTorrent, (Al 5 dagen lang en het is maar een bestandje van 9,83 MB.) maar er staat een ROOD pijltje in plaats van een groene, en hij download dus niet. (Zie: Mijn Bureaublad.jpg.)
Dat had ik een andere keer ook al, maar die downloadde wél.

En ik had ook iets gedownload van 4,59 GB, en die was pas op 27%,(en ging best langzaam) maar toen mijn computer uitging (met de aan/uit knop; de reden vertel ik niet), en ik deed hem weer aan, toen ging µTorrent 'controleren', en toen was hij opeens op 93%, en toen was ik véél sneller klaar.

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.

Graag je eigen vraag aanmaken. Je reageert nu met jou probleem in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic van 2007, dus lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan