utorrent downstream probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter chami
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chami

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
hallo
ik gebruik utorent als p2p
hij deed altijd goed
nu ben ik naar een andere provide overgestapt compuserve
ik heb een zyxel p-2602h-d1a router
ik heb de port kunnen openen dus portforward staat goed
wat mijn windows xp betreft ik heb een patch gebruik om de half open connectie te verhogen naar 50
de tcp heb ik ook geoptimezeerd.
utorrent staat goed geconfigureerd
maar ik heb dat

[smallimg]http://img85.imageshack.us/img85/7233/utorrentproblemenpg1.png[/smallimg]
(klikbaar)

de upload gaat gewoon goed
maar download niet heel zelden dat ie doet maar niet voor alle files alleen voor 1 of 2
zoals hier op de foto na een 2 uur van wachten

[smallimg]http://img84.imageshack.us/img84/8540/utorentprobleem2ew9.png[/smallimg]
(klikbaar)
nog iets:
ik gebruik geenfirewall
en de firewall van de router is uit

weet iemand iets over

bijvoorbaat bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je klikt op zo'n bestand krijg je eronder te zien wat er mis gaat.
Kijk hier eens want het zou kunnen dat de sites offline zijn of zoiets.

Heb je iets aan uTorrent gewijzigd?
Of dit opnieuw geinstalleerd?

Ik zie namelijk dat je DHT aan hebt staan [en waarschijnlijk ook Peer Exchange] en daar hebben trackers een bloedhekel aan.... omdat het de ratiometingen vervalst... meestal verbannen ze je meteen of sluiten de "downloadkraan" af...

Ga naar Instellingen -> Bittorrent en haal alle vinkjes weg die in het venster "Aanvullende bittorrent eigenschappen" staan....

Op sites waar je al verbannen bent, zullen ze je waarschijnlijk niet opnieuw toelaten.... maar er komen dagelijks nieuwe sites bij....

Als je op het tabje "general" klikt en een torrent selecteert, kun je daar aflezen waarom de tracker je niet laat downloaden.......

Afbeedlingen aangepast/klikbaar gemaakt.:)

hallo

ik zie de tracker offline is
hier een screenshot van

[smallimg]http://img84.imageshack.us/img84/7306/utorrentproblrm3jy6.png[/smallimg]

bedankt

Kijk eens in dat venster: bij die tracker staat duidelijk "DHT status: not allowed"... dus die heeft je er meteen afgemikt en waarschijnlijk verbannen [die tracker is trouwens niet off-line... ik ben er nu een paar films aan het downloaden]

Zet al die vinkjes af!

bij utorrent staat 2 dht
een voor de network
tweede voor de new torrent

moeten allebei uitgevinkt worden?

bedankt

ik heb het zo gedaan

[smallimg]http://img229.imageshack.us/img229/9039/42439951kg5.png[/smallimg]

downloaden is weer begonen
maar een ding snap ik niet
deze probleem had nooit ook al dat dht aangevinkt stond.
en mijn snelheid was altijd perfect
hier een voorbeeld van

[smallimg]http://img236.imageshack.us/img236/9900/speedons3.png[/smallimg]

bedankt voor de reacties:thumb:

Ik schreef eerder:
Ga naar Instellingen -> Bittorrent en haal alle vinkjes weg die in het venster "Aanvullende bittorrent eigenschappen" staan...."

ALLES = ALLES

Anders wordt je bij de betere sites onverbiddelijk, voor eeuwig, VERBANNEN!

het is gedaan
ja dat klopt de snelheid is nu veel beter

bedankt nog een keer
van hart bedankt:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Wat ook nog [naast het gebruik van DHT] zou kunnen is dat je ratio [verhouding ul/dl] beneden het minimum [bij movieX 0,8, bij andere sites 0,5] is gekomen, en dan zetten zij de download stil totdat je met uploaden weer boven de 0,8 bent gekomen.....

Wat ook nog [naast het gebruik van DHT] zou kunnen is dat je ratio [verhouding ul/dl] beneden het minimum [bij movieX 0,8, bij andere sites 0,5] is gekomen, en dan zetten zij de download stil totdat je met uploaden weer boven de 0,8 bent gekomen.....

mijn utorrent doet het niet meer toen ik limwire plus ging downloaden der onder komt geen groene vink te staan kan jij me meschien helpen

Je bent nu in een heeeeel oud topic beland..... (2007)
In dit soort gevallen kun je beter even je eigen (nieuwe) vraag starten....

Als je Limewire (of Frostwire, het betere alternatief) download, is één van de vragen of het programma ook je "torrent klussen" mag doen.... als je dat vinkje niet weghaalt wordt dus telkens als je een torrent aanklikt Limewire gestart....

De oplossing is simpel: start uTorrent, ga naar "voorkeuren" (of de button "instellingen"), klik op "algemeen" en klik op de button "associëren met torrent-bestanden"....
Daarna zou uTorrent weer automatisch op moeten starten als je een torrent selecteerd....

Je bent nu in een heeeeel oud topic beland..... (2007)
In dit soort gevallen kun je beter even je eigen (nieuwe) vraag starten....

Als je Limewire (of Frostwire, het betere alternatief) download, is één van de vragen of het programma ook je "torrent klussen" mag doen.... als je dat vinkje niet weghaalt wordt dus telkens als je een torrent aanklikt Limewire gestart....

De oplossing is simpel: start uTorrent, ga naar "voorkeuren" (of de button "instellingen"), klik op "algemeen" en klik op de button "associëren met torrent-bestanden"....
Daarna zou uTorrent weer automatisch op moeten starten als je een torrent selecteerd....

oke maar utorrent kan niet inloggen er staat wachten om in te loggen en dan de hele tijd

Heb je alle "vinkjes" bij "voorkeuren" > bittorrent weggehaald? (DHT, Peer exchange, etc.)

Als er dan nog staat "wachten.. etc." dan zijn er geen seeders.....

Heb je alle "vinkjes" bij "voorkeuren" > bittorrent weggehaald? (DHT, Peer exchange, etc.)

Als er dan nog staat "wachten.. etc." dan zijn er geen seeders.....

al die vinkjes weggehaald bij voorkeur bittorrent en nog niks

maak even een eigen vraag aan.
deze is te oud en ook het inbreken in een ander zijn/haar vraag is niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan