uTorrent en Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

ludo48

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2005
Berichten
19
Gebruik al een tijd uTorrent en Azureus, vooral uTorrent. Ineens wil die niks meer downloaden. Al vanalles geprobeerd, maar zonder succes. Wie kan mij helpen aub want ben radeloos. Windows 2000 Pro met SP4.
 
En wat heb je zoal geprobeert? Zit je achter een router? gebruik je nog iets van een software firewall, buiten een eventuele router?
 
Draadloze Belkin router, Sygate firewall (in- of uitgeschakeld geen effect), heb in de router bij virtual servers 1 poort vrijgemaakt voor uTorrent (helpt ook niks)
 
Doe eens een test via opties>snelheidstest>test of poort word doorgestuurd,krijg je een error hier?
Krijg je zoiezo foutmeldingen?
Welke poort heb je open staan?
Heb je die poort geopend in tcp en udp?
Welk type modem/router heb je?
 
Laatst bewerkt:
Geen foutmeldingen, pijltje is blauw en als ik op de groene pijl klik om de download te starten wordt het pijltje rood.
Snelheidstest uitgevoerd met verschillende poorten, krijg altijd dezelfde foutmelding : poort niet open.
Draadloze Belkin router.
Wat is dat, poort geopend in tcp en udp ?
 
Heb alles gedaan wat gezegd werd op portforward.com, resultaat hihil.
 
Heb al vanalles geprobeerd, met firewall, zonder firewall, uTorrent verwijderd en terug geïnstalleerd
 
En dit probeer je met je firewall aan?
Heb je alleen die belkin router of ook een ander soort modem ervoor?
Dit vraag ik daar men soms modem>router>pc heeft..
Als je dat instellen nog eens doet zie je dat je utorrent instelt en daarachter staat tcp aangevinkt,maak dan nog eens aan en dan alles zelfde maar ook udp aangevinkt.
start je pc eens opnieuw op na de instellingen gedaan te hebben.
 
Probeer het eens zo:
Als je dit gedaan hebt kijk eens of het wel opgeslagen word.
 
Laatst bewerkt:
typ eens in ipv utor1 gewoon utorrent en de poort 31341 moet je ook invullen bij udp.
Maar ik vraag nu voor de derde maal of je voor je belkin router nog een ander modem hebt (weet het bijna zeker),een adsl modem ofzo?als dit zo is moet je daar ook poorten openen..
 
Laatst bewerkt:
Voila, heb ik gedaan en resultaat nihil.
Kabelmodem verbonden met draadloze router die 2 pc's verbindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan