uTorrent en Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat gaat niet, maar ben vrijwel zeker dat de modem niet het probleem is
 
ik zou ook zeggen, hang het toestel eventjes rechtstreeks op de modem en zie wat het resultaat is dan weet je waar het probleem ligt. Indien telenet dien je wel even de modem uit het stopcontact te trekken alsvoren je verbinding zal werken op het toestel (en weer opneiuw bij het verbinden via de router)

hmmm motorola surfboard?

ben je toevallig klant bij Telenet België (Telenet is wss aandeelhouder van deze exemplaren)? Deze zijn reeds enkele maanden bezig met het afknijpen van verbindingen met torrent verkeer, kan zijn dat ze nu helemaal zijn doorgeslagen.
 
Idd telenetklant.
Heb net iets ontdekt door in een dos-venster ipconfig /all te typen : mijn ip-adres was altijd 192.168.2.2 en dat van de andere pc (die van men vriendin) 192.168.2.3. Nu is dat omgedraaid, ik heb 3 achteraan, de andere pc heeft nu 2 achteraan. Zit daar mss het probleem ? Zo ja, hoe is dat dan op te lossen?
 
dat gaat normaal geen probleem zijn dat is gewoon de volgorde waarin de toestellen herkend zijn door je router.

heb je al geprobeert ze rechtstreeks aan te sluiten?

een handige optie om te overwegen is evt je pc in te stellen als virtual server, dan staan al je poorten naar dat toestel (wel iets minder veilig).
 
Wat bedoel je met rechtstreeks aansluiten?
En hoe stel je de pc als virtuele server in?
 
eventjes met je computer gaan rondsleuren en hem rechtstreeks op de motorola aansluiten.

als ie dan perfect werkt mag je er zeker van zijn dat het probleem in de router zit en niet op je pc zelf aan evt software enz.

virtual server: in tegenstelling tot wat de meeste mensen doen, een specifieke poort openen of forwarden ga je bij virtual server alle verkeer eigenlijk doorstuiren naar jou pc. ongeacht welke poort tenzij je nog andere onderdeln verkeerd hebt ingesteld eventueel zou het dan toch moeten werken.
 
Aha, nu lukt het wel, modem rechtstreeks aan pc, dus zit het probleem waarschijnlijk in de router, ja toch?
 
Raar, heb terug de modem aan de router gekoppeld en alles werkt terug zoals het moet, eigenlijk is nu het probleem opgelost (voor zolang het duurt) zonder dat ik weet hoe :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan