Michael4446
Meubilair
- Lid geworden
- 23 apr 2006
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, dit probleem heb ik nog steeds, maakt niet uit welke poort ik kies en welke poort ik in de router zet, hij blijft het probleem zeggen.Ik heb alle poorten in mijn router en modem geforward maar krijg via de test van Utorrent de volgende foutmelding :
Kan iemand mij helpen ? Alvast bedankt.
"Welcome to the µTorrent Port Checker.
A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened.
Checking port 55555 on 80.126.166.153...
Error! Port 55555 does not appear to be open.
Please see www.portforward.com for more information about how to map a port.
Please make absolutely sure that PeerGuardian2 or Protowall is allowing utorrent.com (72.20.34.145) in either of those programs. Those of you using ipfilter.dat should make sure the list does not include the website's IP. After making sure of this, re-run this test by refreshing the page (F5)."
Jep, dit probleem heb ik nog steeds, maakt niet uit welke poort ik kies en welke poort ik in de router zet, hij blijft het probleem zeggen.
Als ik de poort van bittorent invul op de site http://www.utorrent.com/testport.php?port=5000, dan staat hij wel open, maar niet voor utorrent dus. De download blijft trouwens heel erg langzaam gaan.
Router: Broadband Sitecom Router SCCA8926
Bij mij is het inmiddels opgelost.
Je moet ervoor zorgen dat tevens je modem de laatste firmware heeft. Dan reboot je de modem en vervolgens werkt alles perfect.
Krijg nu een groen signaal en de poort staat open bij Utorrent.
Downloadsnelheid hangt uiteraard van de seeds en peers maar gemiddeld haal ik nu wel tussen de 200-500 kbs.
Bedankt nog trouwens voor de hulp en tips hier op dit forum![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.