uTorrent en mp3 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasperJa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Ik heb laatst enkele nummers gedownload via uTorrent. Als ik vanuit uTorrent de mp3s open gaat er niks fout, maar zodra ik de nummers met een ander programme probeer te openen (ik heb ashampoo player, media player en de google desktop player geprobeerd) krijg ik bij elke een foutmelding dat de .mp3 extensie niet overeenkomt met de bestandsindeling.

media player zegt:
Het bestand dat u probeert af te spelen, heeft een extensie (.mp3) die niet overeenkomt met de bestandsindeling. Afspelen van het bestand kan resulteren in overwacht gedrag.

ashampoo zegt:
Unable to play 'file: -plaats nummer op harde schijf hier-'
Reported errors:
MPASet - MP3 decoding error.

Ik gebruik Vista home premium als dat nog helpt bij het oplossen van dit probleem.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, want het is erg vervelend om uTorrent elke keer te moeten opstarten als ik naar muziek wil luisteren :)

Bent u zeker dat het hier om .MP3 bestanden gaat? Het kan bv zijn dat u .OGG of .WMA bestanden gedownload hebt maar dat iemand deze hernoemd heeft naar .MP3.

Ik ben er zeker van dat het hier echt om mp3s gaat, het probleem is dat ik vanuit het P2P programma ze wel kan openen, maar vanuit windows verkenner een foutmelding krijg.
Wel is het zo dat als ik ze eenmaal een keer vanuit uTorrent heb geopend ze worden toegevoegd aan de mediabibliotheek van windows media player. als ik dan vanuit media player in die bibliotheek ga zoeken en ze vanuit daar open gaat het ook foutloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan