uTorrent en zijn kwaadaardige poorten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Dus.... op mn vorige PC opende ik mijn poorten zonder probs! Nou heb ik net een nieuwe PC (weet niet of dat er uberhaupt iets mee te maken heeft) en nu download ik iets via uTorrent. De eerste keer sprong mn icoontje van geel naar groen, naar rood, terug naar groen, naar geel, weer terug naar groen, dan weer naar rood enz. Nu, springt mn icoontje helemaal niet meer over, maar is ie eerst geel, en daarna blijft ie op rood met een ******* trage download snelheid.

Op mijn oude PC deed ik exact hetzelfde als wat ik nu net heb gedaan, en mn icoontje springt gewoon niet op groen. Ik heb een firewall exception toegevoegd in utorrent, firewall uitgeschakeld, een static IP gemaakt, in mn router gelogd en bij security een hokje uitgevinkt waarin stond 'block anonymous connections' , ik heb de poorten toegevoegd in mn router onder de naam 'Utor1' , ik heb geprobeerd de poort van uTorrent te veranderen en die weer in mn router zetten, en nog werkt het niet.

Wat kan ik nu nog doen? Ik heb gewoon alles gedaan wat er gedaan kan worden :/

(Edit: dat overspringen van groen naar rood enz gebeurde vandaag. Ik had vandaag op een bestand nog een download snelheid van 120 kb/s. Nu, op hetzelfde bestand, komt ie niet over de 5 kb.)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan