utorrent meldt dat de poort niet open is

Status
Niet open voor verdere reacties.

sacha17

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
hallo,
ik sinds kort utorrent en ben er al achter gekomen dat je een poort open moet zetten en dit laten toestaan bij windows firewall, dit heb ik ook allemaal gedaan en mijn router zegt dat de poort gewoon open staat, maar als ik bij utorrent kijk of de poort open is geeft die een error aan. ook wisseld het pictogram onderaan de hele tijd van een geel driehoekje naar een groen vinkje en weer terug. zou iemand mij misschien kunnen vertellen waarom utorrent zegt dat er geen poorten openstaan?
gr sacha

utorrent wissel steeds van poort je dien ook in utorrent de poort vast te zeten die je wild gebruiken bevoorbeeld poort 54234 zorg er wel voor dat je de zelfde poort gebruikt als die je in je router heb in gesteld anders werkt het dus niet.

utorrent wissel steeds van poort je dien ook in utorrent de poort vast te zeten die je wild gebruiken bevoorbeeld poort 54234 zorg er wel voor dat je de zelfde poort gebruikt als die je in je router heb in gesteld anders werkt het dus niet.

ja dat had ik al gedaan ik gebruik poor 50010 en de router zegt dat die open is en mijn firewall laat dat toe maar toch blijft utorrent zeggen dat de poort niet open staat en ik kom met het downloaden nooit boven de 20 kb/s. hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan