uTorrent (poort open zetten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Hallo allemaal,

Ik heb uTorrent gedownload en alles ging goed in het begin alleen na een tijdje ging het downloaden heeeeeeeeeeel erg langzaam maar 0.1 kb/s !!!! Weet iemand hoe dat komt?? En er staat dat ik poorten open moet zetten alleen weet ik niet hoe dat moet. Ze zeggen allemaal dat je naar www.portforward.com moet gaan en dat je dan een poort open kan zetten en ik heb toen op die site gekeken en ik heb het geprobeerd (wat er allemaal stond) maar het lukte niet en ik snapte er ook niks van, dus is er nog een andere manier of kan iemand mij het ff goed uitleggen??

Groetjes Twannieboy:p

reactie

Meer poorten open zetten betekent altijd meer risico. Dus wees voorzichtig.

Hoi !

Ga naar portforward.com, zoek daar merk/type van je router, zoek dan het gewenste programma (Utorrent, in jouw geval), en volg de aanwijzingen. Er staan plaatjes bij, zo moeilijk is dat toch niet ?

Greetz,

Harry.

reactie

Hoi !

Ga naar portforward.com, zoek daar merk/type van je router, zoek dan het gewenste programma (Utorrent, in jouw geval), en volg de aanwijzingen. Er staan plaatjes bij, zo moeilijk is dat toch niet ?

Greetz,

Harry.

Nou, het lastige van die site is dat je soms niet weet wat jij moet doen of dat je denkt dat de site het voor je regelt, is mijn ervaring.

De site geeft alleen de aanwijzingen, je moet het wel zelf doen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan