uTorrent rood pijltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSvennie

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Hallo,

Ik heb in uTorrent bij mijn download een rood pijltje staan. Hij downloadt wel gewoon. Maar wat geeft dat rode pijltje aan? Heeft dat gevolg op het downloaden van die bestanden?

Groetjes,

MrSvennie

Het rode pijltje bij µtorrent geeft aan dat je NIET kan uploaden.

Maar, uploaden is verboden in Nederland, het downloaden niet.

Gister nog met 1.9mb/s geupload, ook via torrent software.
Downloaden mag ook niet volgens "Brein" ook al doet heel Nederland het.

Laatst bewerkt:
Kun je een printscreen maken? en even laten zien wat het precies zegt, waarschijnlijk heeft het geen gevolgen, download maar rustig verder. ;)
Mocht je nog problemen tegenkomen kun je het altijd vragen.

Ik krijg ook een melding over hash checks fails. Zie screenshots voor verder info.

Bijlagen

• ss utorrent.webp
    ss utorrent.webp
    78,7 KB · Weergaven: 83
Waarschijnlijk zit er filter in de software die geen "hash" check mag doen, o.i.d., ik raad je aan deze download af te maken en kijken of hij geen schade heeft, werkt hij dus dan is er geen probleem, mocht je problemen krijgen dan horen we het wel ;)

Aanrader: http://www.bitspirit.cc/en/
Goede software voor torrentz. ^^

Laatst bewerkt:
Er is volgens mij geen schade, maar waar kan ik instellen dat ie dat wel mag doen?

hebben die failed hash checks een negatief effect op mijn gedownloade bestanden?

Welk OS heb je? Windows Vista, Windows XP, Windows 7, Windows 2015, Windows 3.1, ?
Kan zijn dat je firewall hem geen toegang verleend.

uTorrent is als door Windows Firewall toegestaan? Ik snap het zelf ook niet

Windows 7 kennende weet je het maar nooit, probeer dit eens..

[smallIMG]http://www.imgdumper.nl/uploads3/4cefd77550020/4cefd774d83b1-Naamloos.png[/smallIMG]

"Torrent is probably being seeded with corrupt data. µTorrent should block IPs after 5 hash fails from each IP, I believe."
Oftewel ge seed met verkeerde data, torrent corrupt.

Wtf, raar probleem O.o
En heb je het ook met Bitspirit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan