utorrent vernield windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Sinds vorige week wil utorrent niet meer opstarten.
als ik het open dan staat het icoon niet in mijn systeemvak maar belast wel mijn cpu 100%!:evil:
2x zelfs!


ik heb utorrent al verwijderd maar dat lukt ook niet.
maar als ik het opnieuw download en wil de setup openen staat er in me taakbeheer weer utorrent die mijn cpu 100% belast!:shocked:
wat is dit en hoe kan ik dit oplossen?
 
een andere torrent downloader pakken? zoals bittorrent of frostwire
 
Ik heb het zelfde alleen ook geen idee hoe dit kan of hoe op te lossen helaas. Dus deze post heeft niet heel veel meerwaarde maar je bent iig niet de enige met dit probleem. Bij mij wilde utorrent niet meer openen en wilde zich niet laten verwijderen in configuratiescherm..
 
Eens even scannen? Klik op de link in m'n handtekenig en scan eens met Mbam.
Gebruik zelf al jaren probleemloos Utorrent, ben er afgelopen week nog mee bezig geweest, maar herken dit probleem niet.
Geef even aan welke versie je hebt en de bron van de download.
Heb je het .exe-bestand al eens laten scannen door je virusscanner?
Maak anders de map met torrents eens leeg en scan je map met voltooide torrents eens.
 
Laatst bewerkt:
daarbij kun je in program files de map utorrent geheel verwijderen dan in ccleaner gereedschap > deinstaleer programma's >waarde verwijderen.
ccleaner register opschonen en opnieuw utorrent installeren.
 
Ik heb precies het zelfde als Windowsfaq als iemand een oplossing weet!!!
 
windows 7 opnieuw installeren?
Want ik kan utorrent er ook niet meer eropzetten:confused:
 
Daar zou ik 'm niet voor herinstalleren, heb je je register al eens opgeschoond met Ccleaner b.v.?
 
Moet ik dan gewoon ccleaner en dan register scan alle problemen en dan herstel alle geselecteerde fouten. Want ik heb nog nooi in
het register gewerkt!!
 
Dat doet Ccleaner voor je, zorg wel dat het programma een backup maakt van hetgeen hij in het register verwijdert. Opties>geavanceerd>vinkje bij: "toon prompt om registerproblemen te back-uppen"
http://www.piriform.com/download
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt ik heb het met revo uninstaller pro gedaan en utorrent weer opnieuw geinstalleert!!
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan