Utorrent werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan zijn dat je een laatste keer je PC hebt afgesloten met uTorrent geminimaliseerd. Als je dan uTorrent opstart doet hij dat ook weer geminimaliseerd. Dan zie je hem niet op je taakbalk verschijnen en opend hij geen window maar dan zie je hem dus alleen in je systemtray (het vakje rechts onderin je taakbalk met de tijd en zo). Als je hem dus 1 keer aanklikt zou hij daar dus kunnen staan zonder dat jij het idee hebt dat hij actief is. Dan is het gewoon met je muis naar het uTorrent icoontje en op je rechter muisknop drukken. Dan zie je een optie verberg/toon uTorrent. Als je daarop klikt opent hij het window weer. Ik hoop dat dat het is.

Beste Luuk,

Je hebt zelf al aangegeven dat je er niet erg veel verstand van hebt, dus we zullen het zo gemakkelijk mogelijk houden.

Staat er geen mapje van uTorrent in "C:\Program Files"?
Dan heb jij inderdaad niet uTorrent op je PC geïnstalleerd.

Download dan uTorrent's laatste versie, van de officiële website, hier. Klik!
Open dit bestand na het downloaden eens met Rechtermuisknop > Als Administrator uitvoeren.

En kijk eens of de installatie wat vlotter verloopt én of je processenprobleem is opgehouden. :thumb:

Ik heb Utorrent nu geinstalleerd en het icoontje verschijnt nu ook rechts onder in beeld. Ik heb nu alleen nog een probleem met het downloaden.
Elke keer als ik iets van een Utorrent site heb gedownload en hij in mijn utorrent programma staat, gaat hij op inactief. Dit betekent dus dat hij niet begint met downloaden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan