Utorrent wilt niet downloaden, onvoldoende bronnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

knappekloon

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2010
Hallo,

Ik heb Utorrent geinstalleerd, alleen als ik een film wil downloaden krijg ik de melding; " mogelijk onvoldoende bronnen" waardoor hij niet gaat downloaden.

Heb net mn laptop helemaal opnieuw geinstalleerd, heb nog meer dan voldoende geheugen en mn internetsnelheid is snel genoeg.

Mijn vader heeft ook utorrent en heb samen met hem de instellingen na gekeken en hetzelfde gedaan, Bij hem download hij wel, maar ik blijf die melding houden.

heeft iemand een oplossing??

Hoe staat de firewall ingesteld, en staat upnp aan? Dat zijn de usual suspects....

Heb je ook een uitzondering op de router gemaakt? Of alleen op de computer?

heb geen router, alleen upcmodem met interne wifi en daar zou het standaard op open moeten staan.

waarom zou het niet handig zijn om op 2 fora bezig te zijn? hoe meer antwoorden hoe beter het is toch?

heb geen router, alleen upcmodem met interne wifi en daar zou het standaard op open moeten staan.

Heb je dat gecontrolleerd? Staat op de upcmodem ook upnp aan?
Al de oude Windows truc geprobeerd: modem voor een minuut of zo van de netvoeding loskoppelen...respectivelijk computer opnieuw opgestart nadat de firewall anders was ingesteld...

upnp moet standaard aanstaan op mijn upcmodem, ga vanavond proberen in te loggen op mijn modem en dan kijk ik het voor de zekerheid nog even na.
de oude windowstruc heb ik inderdaad nog niet gedaan, ga dat vanavond ook even doen!\

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan