utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

heitsme

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Berichten
197
elke keer als ik utorrent gebruik loopt op willekeurige momenten de pc vast.
ik heb de pc 48 uur aangehad zonder downloaden
24 uur met azureus
geen probleem
alleen met utorrent.
deze pc heb ik 3 mnd.
met een andere pc had ik geen problemen

wie weet een oorzaak?
 
Welke versie uTorrent? Heb je NOD32 ? De versie 1.6 build 474 zou deze incidentele crashes gefixed moeten hebben........
 
Utorrent versie 1.6 build 474

Ook ik heb deze versie en alles loopt als een trein. Maar mijn computer loopt steeds vast als ik utorrent open heb staan.
Ik heb windows XP en heb zonealarm waarin ik utorrent ook heb toegestaan in mijn firewall ook. Ik heb een poort opengezet in mijn router sweex lb000020 (niet draadloos) om de verbindingen lekker te laten lopen maar ik weet niet of je in die routen ook een firewall heb zitten, dat staat niet in die handleiding of zo.
Ik heb gedefragmenteerd, ik heb mijn register schoongemaakt en heb op fouten gecontroleerd, alles is gewoon prima in orde. Alles is in orde op mijn PC maar ergens veroorzaakt iets die crash iedere keer alleen bij utorrent.
Waar kan dat verder nog aan liggen dan?
Ik gebruik utorrent nog maar 3 weken en het is alleen bij dit programma. Soms gaat het 5 minuten goed en soms gaat het 15 minuten goed, dit is niet leuk meer, Wat kan ik nog meer doen? Ook laat ik 4 downloads tegelijk lopen, dat moet toch kunnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan