uTorrentfout: tougang geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

caroooo94

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Hoi , Ik gebruik utorrent nu al een tijdje en krijg nu voor het eerst een foutmelding over dat de toegang is geweigerd :confused:
Ik heb het van piratebay, seedpeer, torrentfunk en meer site geprobeerd. maar ze doen het allemaal niet. wat moet ik doen?

uTorrentfout: toegang geweigerd

Ik gebruik ook al heel lang uTorrent. Ik snap er niks van. Bij mij werkt ie gewoon.
Misschien een fout in het programma ergens ofzo?

Kan je die foutmelding eens exact overnemen want die wil ik wel eens zien.
de sites die jij noemt hoef je niet te registreren dus moet normaal lukken.

Probeer eens een oudere versie van utorrent.
weet je zeker dat je niet word geblokt door een firewall?

ik heb er niet echt verstand van, duds weet niet hoe ik dat met firewall kan zien.
Ik heb net iets anders geprobeerd te downloaden en daarbij kwam dezelfde foutmelding.
Ik probeer wel een oudere versie van utorrent

ummm. ik heb Hijackthis, eset nod32 antivirus en superantispyware. ik weet niet precies of dat is wat je bedoelt.

Ik heb een oudere versie van utorrent geprobeerd, maar daarbij krijg ik dezelfde fout. :(

Kijk eens bij utorrent>opties>voorkeuren>bij verbinding kijk eens of de firewall word uitgezonderd toevoegen aangevinkt.
Probeer eens utorrent te sluiten en dan te openen met Rmuis en te kiezen voor als administrator uitvoeren of het dan wel lukt.
Ik zie in je plaatje dat je er meer aan het downloaden bent,kijk eens bij utorrent>opties>voorkeuren>queueing hoeveel torrents je max ingesteld heb?

Laatst bewerkt:
Dat "toegang geweigerd" kan simpelweg zijn omdat je niet geregistreerd staat bij de tracker.... veel torrent sites zijn slechts een verzamelplaats van links naar torrents die bij een andere tracker staan... vaak wordt dit bij de "comments" of downloadinfo wel aangegeven..... Even checken wie de tracker is en je dan registreren...

ik heb utorrent helemaal verwijderd en de nieuwste versie gedownload.
nu doet die het weer :d
Bedankt voor de hulp!

help mij!

jo mensen iemand zei: controleer of het vakje; uitzondering windows firewall aan of uit geschakelt is.
moet hij aangevinkt zijn of niet?
ik heb ook de nieuwste versie : 2.2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan