Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die UTP-kabel niet in die kaart past, dan heb je een modemkaart zitten.Geplaatst door Panneels
Ik heb een andere PC en mijn UTP kabel past er niet in!!!!! Bestaan deze in verschillende soorten of is dit standard? Het probleem is dat de fiche van mijn internetprovider te dik is voor de nieuwe pc.
Heb dit bericht over het hoofd gezien.Geplaatst door Panneels
Inderdaad belgs![]()
Neen er zit maar 1 ingang achteraan.
Toch bedankt voor je hulp hoor doei![]()
(ja, moest even iets doen)Geplaatst door Panneels
de pc die ik nu gekregen heb werkte via de telefoonlijn (Wanadoo in FR).
Geplaatst door DENNIS90
(ja, moest even iets doen)
Had je dan eerst een inbelverbinding? Dus, via de telefoonlijn?
Dennis.
Al met al: Je hebt v.d. installateur een UTP-kabel gekregen, maar die past niet in de kaart. Dat betekent gewoonweg dat in je pc geen netwerkkaart zit maar een modemkaart. Je zou dus, zoals XP_PC hierboven al aangaf, een netwerkkaart moeten aanschaffen.Geplaatst door Panneels
Neen mijn vorige pc werkte via de kabel en die dat ik nu heb werkte in FR via de telefoonlijn.
Zo'n kabel kan alleen op één manier worden ingestoken, heb je toevallig niet per ongeluk verkeerd ingestoken?Geplaatst door Panneels
Ok zal er morgen eens naar de winkel mee gaan en laat jullie nog iets weten.
Vanop de luchthaven van Zaventem groet ik jullie en alvast bedankt hé :thumb: :thumb: :thumb:
Ja, maar ik bedoel die kabel die naar de kaart van je pc gaat.Geplaatst door Panneels
Neen hoor de kabel ligt vast op dezelfde plaats aan de muur waar de vorige toren stond en er is maar 1 ingang in den toren ??????
Dit bericht zag ik ook net, sorry.Geplaatst door Panneels
Ik ook.
De kabel steekt in de modem aan de muur en komt toe aan de pc-toren zoals vroeger.
Wat wel interessant is dat ik een fax heb en daar wel zo'n model van fiche (ja belg) is???
Zal morgen eens eerst bellen naar de internetprovider en daarna naar een pc-winkel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.