UTP poort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook niet weg hoor werk tot 06h en moet het via het werk doen want mijn pc werkt niet hé.......:)

Geplaatst door Panneels
Ben ook niet weg hoor werk tot 06h en moet het via het werk doen want mijn pc werkt niet hé.......:)
Mag dat wel v.d. baas?(hahaha) Ach, je bent toch produktief bezig, niet waar?

Dennis.

Baas zit zelf op het internet te neuzen............dus ik ook en ben inderdaad productief bezig.
Zo leer ik nog iets en wordt betaald hoe goed hé.
En altijd zo laat bezig op uwe pc?

@Panneels, ik weet het anders ook niet hoor. Informeer maar even bij je eigen provider. Lijkt mij toch het beste. Sorry, dat ik jou niet verder kan helpen. Werk ze nog.

Dennis.

Geplaatst door Panneels
Baas zit zelf op het internet te neuzen
Goed voorbeeld doet volgen.
Geplaatst door Panneels

Zo leer ik nog iets en wordt betaald hoe goed hé.
Ik sta zo voor de stoep van het bedrijf waar je werkt en zal het sollicitatieformulier direct invullen. Zo wil ik ook mijn geld gemakkelijk verdienen;)
Geplaatst door Panneels

En altijd zo laat bezig op uwe pc?
Nee, soms. Ik hoor nu eigenlijk al in bed te liggen, want moet over ruim 4 uurtjes naar mijn werk vertrekken, Werk namelijk heel ver.

Dennis.

Denk dat je dan nog vroeger uit je bed zal moeten om te komen werken !!!!!!
Allez sloppel werk goed sebiet.

Ik sluit nu af. Werk ze verder en voor straks slaap lekker. Wens je alvast ook veel succes toe met het nog op te lossen probleem.

Dennis.

Allez sloppel werk goed sebiet WIL eigenlijk zeggen Slaapwel en werk goed straks sorry belg hé.:D :)

Geplaatst door Panneels
Allez sloppel werk goed sebiet WIL eigenlijk zeggen Slaapwel en werk goed straks sorry belg hé.:D :)
Weer wat geleerd, zal dat proberen goed te onthouden.:thumb:

Maar ga nu echt hoor.

Doei doei.

Dennis.

PS. Je baas nog steeds aan het neuzen?

@Panneels, nu ga ik echt weg, hopelijk ben je niet alleen(je baas slaapt toch al), anders is het zo saai voor jou.

Groetjes,

Dennis.

Mag ik de heren voor het chatten over bazen etc msn aanbevelen?

een Kabelmodem is dus geen "modem" zoals de naam doet vermoeden, maar een convertor die de gegevens van de coax-kabel omzet in TCP/IP verkeer... het is eigenlijk een mini router. waar dus een ethernet (UTP) kabel inzit

als deze dus niet in de pc past achteraan, zou ik dus aanraden dat kaartje waar je de kabel probeerde in te pluggen te vervangen door een ethernet (netwerk) kaart (gemiddeld een 15€ !)

dit zit in je pc :
06isdn_u_rj11-box-l.jpg

dit moet het worden : (onder de aangeduide connector zie je ook nog een mogelijkheid van een telefoonmodem)
rj45.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan