UTP zelf maken met RJ45 connectoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
283
Hoi,

Even een simpele vraag waar ik snel antwoord op hebben wil. Omdat ik zo naar de winkel ga. Ik wil 10 meter UTP kabel hebben voor router naar PC. Deze komt door een dun gat door de muur dus moet ik thuis zelf aan 1 kant een RJ45 connector er op monteren. Niet moeilijk maar ik heb niet zo'n tang hier voor. Kun je zo'n RJ45 connector ook met iets anders dichtknijpen? Of kan ik zo'n tang even lenen in de winkel tegenover een borg?


Dank je wel,

grid

:)
 
gewoon naar een computer winkel gaan en vragen of je een Kit kan lenen,

Je zou hier een klein bedrag voor moeten betalen.

In die kit zat dan als het goed ook een kabel tester, hiermee kan je controleren of je de kabel goed hebt ge maakt.

Suc6
 
Beetje overdreven voor 1 RJ45 connector lijkt mij. Bovendien betaal je voor zo'n tang nieuw EUR. 10

Maar het is een oplossing.
 
Lenen he, niet kopen.

En er zit een verschil in tangen, voor 10 euro heb je een tang die niet goed aanknijpt.
 
Of doen wat ik 6 jaar geleden heb gedaan en nooit meer veranderd heb..................

ADSL werd zatermiddag bezorgd (startpakket) een tang was toen op zaterdagavond niet te kopen of lenen, maar veel kroonsteentjes had ik wel voorhanden.................. aldus geschiedde en het werkt al 6 jaar als een tierelier.
Een installatiemonteur zou er spontaan 'krampen' van krijgen.
 
of doen wat ik 6 jaar geleden heb gedaan en nooit meer veranderd heb..................

Adsl werd zatermiddag bezorgd (startpakket) een tang was toen op zaterdagavond niet te kopen of lenen, maar veel kroonsteentjes had ik wel voorhanden.................. Aldus geschiedde en het werkt al 6 jaar als een tierelier.
Een installatiemonteur zou er spontaan 'krampen' van krijgen.



lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan