Uw computer heeft onvoldoende geheugen beschikbaar!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een andere versie gedownload nu is het wel gelukt:)
Ok, dat is dus zo'n opmerking die ik in ieder geval compleet niet begrijp???!!!
Versie van wat & wat lukt er nu wel? Computers zijn extreem exacte machines, & een probleem kan dan ook alleen door een zo exact mogelijk omschrijving verholpen worden, maar als een helpvrager daar niet eens de moeite voor neemt, dan kunnen de helpers weinig doen!

Ten eerste een kleine correctie van zover ik zie alleen Lange Pier's instructie: Je moet het Wisselbestand niet op 0 (nul) instellen, maar "Geen wisselbestand" aanklikken & dan Instellen. Dan staat het op 0 (nul).

Herstart daarna met F8 naar Veilige modus, aanmelden als (een) Beheerder, ga weer naar Wisselbestand, Aangepaste grootte.

Je hebt Windows 64bits, dus je wisselbestand kan groter zijn dan 3,99 GB. Microsoft hanteert een minimum van 1,5xRAM. Ikzelf kies voor (2V2)+1xRAM = ~2,4xRAM & vul dat getal in onder Aangepaste grootte in beide vakken, Instellen. Je mag 1 Wisselbestand op elke partitie aanmaken, schijnt zelfs voordelig te zijn, waarom is me daarbij nooit uitgelegd door Microsoft.

NAT: Netwerk Address Translation. Ik stuur je even door naar Wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Network_address_translation#Firewall

Tot slot: de Administrator die in de Veilige modus op het Welkomstscherm staat is de ingebouwde Administrator (Beheerder), tot Home Premium komt die alleen in Veilige modus op het Welkomstscherm. Standaard word in die & lagere Vista/7 versies de Gebruikers met beperkte rechten ingesteld.

Zo zet je de Administrator in het Welkomstvenster in Normale modus:

Opstarten met F8 naar Veilige modus, aanmelden als de Administrator, Opdrachtprompt, & typ:

net user Administrator /active:yes

De naam achter user is hoofdlettergevoelig & dient tussen apostrofes, aanhalingstekens, gezet te worden indien er spaties of andere vreemde tekens in voor komen. Herstart.
Verander yes in no om te herstellen.

Nu kan je direct als Administrator aanmelden, of na aanmelding als Gebruiker afmelden/overschakelen naar Administrator. Toch bezig: Maak in Gebruikers accounts een 2de Beheerder aan.

Laatst bewerkt:
Ik kamp nu met het zelfde probleem. Heb deze nieuwe laptop net een maand of 4 en heb de foutmelding al vaak mee gemaakt. En verdween hij uit zich zelf weer na een tijd. Nu duurt het wat lang en word ik er gek van. Kan iemand mij helpen dit op te lossen, ik gebruik de laptop puur voor het surfen op internet en kijk heel af en toe TV series, dus geen idee hoe dat geheugen zogenaamd vol komt. Volgens het vlaggetje dat computer problemen aangeeft ligt het aan het progamma 'AMD graphics driver' ik moet het progamma update en kom op de website. Alleen heb totaal geen idee wat het is en moet veel dingen invullen? Wat hulp zou goed van pas komen want ben echt een computer leek.

Laatst bewerkt:
@CCAINECWBY,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden, het is niet toegestaan deze omhoog te halen. Daarnaast stel je een vraag in iemand anders zijn topic, dit is verwarrend als er 2 vragen door elkaar gaan lopen. Dit topic gaat op slot, uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen en daar je probleem beschrijven met eventueel een link erin naar dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan