Uw computer herstellen naar zijn originele fabrieksinstellingen ANNULEREN!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sh00t

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Berichten
72
Hallo allemaal,
Ik was nieuwsgierig wat er zal gebeuren als ik de herstelbeheer eens zal openen. Ik klikte op systeemherstel en drukte ja bij Uw computer herstellen naar zijn originele fabrieksinstellingen, drukte op volgende en plotseling wou mijn pc opnieuw opstarten. logoff.jpg Ik raakte dus in paniek en annuleerde dat mijn pc opnieuw ging opstarten. Mijn pc is dus nog niet afgesloten. Wat gaat er gebeuren als ik mijn pc nu afsluit? Gaat al mijn bestanden dan verloren en wat kan ik dan nu nog doen om dit proces te annuleren? Of komt er een schermpje tijdens het opstarten of ik verder wil gaan met het proces?
Naamloos.png
misschien valt er nog wat te doen bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\boot ?
Groetjes,
sh00t
 
Laatst bewerkt:
Wat weinig schermpjes heb je gekregen. Meestal geeft de fabrikant nog een dikke vette waarschuwing dat al je gegevens verloren zullen gaan. Op basis van deze info lijkt mij dat je na het opstarten deze waarschuwing nog krijgt met de mogelijkheid te annuleren. Als de fabrikant alleen maar deze 2 schermpjes geeft en dan roekeloos een fabrieks restore gaat doen dan zou ik daar niet blij mee zijn!!!
Misschien zijn er anderen die er meer over kunnen zeggen. Merk (HP ??) en type van je pc zou handig zijn denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, verwachte niet dat het zo snel kan gaan. Zo lang er een knop is wat volgende zegt dan verwacht je niet dat er plotseling een actie gaat optreden als je erop klikt. We hebben thuis geen andere pc of laptop en ook geen hard drive dus zit ik nu de meest belangrijke bestanden op mijn mobieltje met 6gb opslag ruimte te zetten via een usb kabel en wat naar dropbox uploaden... Nu begint mijn scherm ook nog eens continu te vernieuwen. Ik voel het aankomen...

Pc model: HP Pavilion s5220nl

Edit:
Mail gekregen van een HP expert... ziet er niet goed belovend uit.
''Since you selected yes, you commited to the factory image recovery.

There is no way that I am aware of to stop the factory image recovery once you have committed to it. Once you restart the desktop it will probably continue.''
 
Laatst bewerkt:
Opgelost,
Na wat geknoei dacht ik toch maar dat ik ervoor ga en mijn pc opnieuw start.
Ik kreeg tijdens het restarten een zwarte beeld voor 2 minuten wat raar was. Verder is er niets verwijderd waarschijnlijk doordat ik wat dingen bij taakplanner verwijderd heb, maar ik weet het niet zeker.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan