Uw hulp en advies nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoNg

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
37
Goedemiddag,

Ik weet niet of ik mijn post hier in de juiste gedeelte van de forum neerzet, excuus als het niet goed is.

Ik zoek hulp en advies. Ik speel graag een spelletje en ik kijk graag filmpjes op het internet met mijn pc.
Nu kwam ik erachter dat mijn fps heel erg laag is na de laatste update van world of tanks( het spel dat ik graag speel). Mijn fps schommelt van 7 tot 30.
Nu heb ik de videokaart drivers geupdate en wat andere dingetjes geprobeerd wat helaas niks uitmaakt.
Nu vroeg ik mij af of het nut heeft om bijvoorbeeld mijn bios te updaten of is het ook mogenlijk om iets te instaleren om je cpu sneller te laten werken?. Ik heb dit nog nooit geprobeerd vandaar dat ik mijn post hier maak.

Ik heb ook een videokaart(HD 5850) met een upgrade set erop en ik weet dat je dat kan overclocken alleen heb ik dit nog nooit gedaan, zou dit erg veel helpen om mijn fps te verbeteren?.

Graag zou ik ook willen weten of het waard is om eventueel mijn pc te upgraden, en wat voor onderdelen zouden jullie dan adviseren om te kopen geheugen, videokaart etc etc

Dit zijn mijn specs.

Windows 7 64 bit
Ssd kaart 32 gig, 1 terrabite hardeschijf
Ati radeon 5850
Intel I7 920 @ 2.67ghz
600 watt voeding
3 coolers in de kast en 2 coolers op de videokaart.
4 gb geheugen.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Alvast bedankt voor uw hulp.
 
Je systeem zal het nog wel aankunnen als dat eerder ook kon.

Zet de grafische instellingen van het spel eens omlaag en probeer het dan nog eens.
 
Het moet niet veel gekker worden PoNG maar u schrijft het zelf al: na de laatste update van de game. Vergelijk daarom eens de testresultaten van de kaart zoals hier: http://nl.hardware.info/productinfo/81426/ati-radeon-hd-5850#tab:testresultaten.

Verder zou ik niet overclocken, eerst proberen om minder grafische opties en een lagere resolutie te gebruiken. Hoeveel sneller de kaart wordt met het hulpprogramma is vaak wel bij gebruikers ervaringen op Internet te vinden. Is de computer niet met andere taken bezig en processortijd daarvoor gereserveerd?

Wanneer je een venster vlug heen en weer schuift of snel door een pagina scrolt met de muiscursor op de schuifbalken dan zou dat vloeiend moeten gaan, of de driver is niet geschikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan