Vaag beeld met GTA

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Hey mensen, ik zit met een probleempje.

Ten eerste ik heb een Leadtek GF 4 TI 4400 overgeclocked naar 300@600 MHZ.

Ten tweede: Hij laat alles in GTA 3 heel vaag zien, soms maar een deel van een weg of gebouw, soms helemaal niet. Kan dit te maken hebben met het overklokken? Moet ik een stapje teruggaan, of is er niets meer aan te doen?

Ik erger me er hier kapot aan. Dit is alleen bij GTA en Vice City, bij andere games nooit problemen mee.

Alvast bedankt!

/Edit: Misschien dat het iets te maken heeft met de AGP Aperture size van mijn kaart?

Geplaatst door pcmaniaxx
Hey mensen, ik zit met een probleempje.

Ten eerste ik heb een Leadtek GF 4 TI 4400 overgeclocked naar 300@600 MHZ.

Ten tweede: Hij laat alles in GTA 3 heel vaag zien, soms maar een deel van een weg of gebouw, soms helemaal niet. Kan dit te maken hebben met het overklokken? Moet ik een stapje teruggaan, of is er niets meer aan te doen?

Ik erger me er hier kapot aan. Dit is alleen bij GTA en Vice City, bij andere games nooit problemen mee.

Alvast bedankt!

/Edit: Misschien dat het iets te maken heeft met de AGP Aperture size van mijn kaart?

heb je xp? zo ja heb wel een graphics patch?

bij VC...ik geloof dat je bij eigenschappen van je kaart (in windows) ergens AA (anti-aliasing) moest inschakelen...
hier dus

Laatst bewerkt:
Als je dit probleem niet hebt op de standaard snelheden, heb je je geheugen te hoog overgeklokt. Als dit wel het geval is heb je inderdaad die patch niet geïnstalleerd.

Hangt ervan af. GTA3 en ook GTA:VC hebben een fout betreft de Draw Distance die je in kan stellen in beide games.

Zet deze es helemaal voluit. Het komt ondanks dit toch wel eens voor dat een object buiten de Draw Distance valt, waardoor deze niet of deels wordt weergegeven.

Als andere games deze kuren ook vertonen, dan heb je de kaart te hoog geklokt. Maar je zegt zelf al dat dit niet het geval is.

Laatst bewerkt:
De Draw Distance heb ik al op z'n hoogst staan.

Wat betreft die kuren, het kan niet aan een te hoge overklok liggen denk ik. Ik heb dit niet bij andere spellen waargenomen.

Waar kan ik zo een graphics patch downloaden?

Ik draai em op Win Xp:thumb:

Geplaatst door pcmaniaxx
Weet niemand dit?

De specifieke patch weet ik niet, maar installeer Service Pack 1+alle andere updates die erna zijn verschenen. Dan moet ie et zoiezo doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan