Vaag computer probleem (help me!!)

• Onderwerp starter Onderwerp starter alro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alro

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Hallo,

Ik ben bezig met een pc met w98, vaak is het zo als je s'morgens de pc aandoet dat het beeldscherm aangeeft: "no signal" alles zit verder Goed aangesloten.

Dus heb even later maar is ander beeldscherm eraan gezet deed het meteen. Vervolgens die oude er weer aan gedaan en ja hoor die doet het nu wel?

wat is hier de oorzaak van hij loopt soms ook gewoon helemaal vast als de pc een poosje niet gebruikt word dan moet je hem weer resetten zelf denk ik dat het iets is met de hardware (video) dat die niet helemaal naar behoren werkt wat denken jullie????

Hij geeft aan "no signal" als de kabels het signaal niet goed door geven.
Als het na het proberen van een ander beeldscherm wel wil en dan met het originele ook wel weer, dan kan het er aan liggen dat op één of andere manier de stekker niet goed contact maken.

Geplaatst door killermenace
Hij geeft aan "no signal" als de kabels het signaal niet goed door geven.
Als het na het proberen van een ander beeldscherm wel wil en dan met het originele ook wel weer, dan kan het er aan liggen dat op één of andere manier de stekker niet goed contact maken.

ja oke maar dan moet hij het toch helemaal niet doen en niet dan weer wel dan weer niet ik ben nu aan het werk op de pc nu is er nog niks aan de hand vandaar:S

ik denk persoonlijk dat het aan je video kaart ligt, anders zou het nog kunnen zijn dat je kabels niet meer goed zijn.

dat heb ik zelf namelijk ook gehad bij mijn pc.

Geplaatst door Chris.Rojer
ik denk persoonlijk dat het aan je video kaart ligt, anders zou het nog kunnen zijn dat je kabels niet meer goed zijn.

dat heb ik zelf namelijk ook gehad bij mijn pc.

TS zegt zelf dat hij het met een andere monitor het wel doet.
Dus dat de videokaart stuk is lijkt mij sterk.
Geplaatst door alro

Dus heb even later maar is ander beeldscherm eraan gezet deed het meteen. Vervolgens die oude er weer aan gedaan en ja hoor die doet het nu wel?

ja als de pinnetjes bij je video kaart niet goed zijn maakt die ook niet altijd goed contact.

anders zou je gewoon nieuwe kabels kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan