vaag hardeschijf ruimte probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robrob91

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
5
ik heb nou net sinds 2 weken een nieuwe vista computer, maar wat merk ik dus met de geheugen ruimte om mijn hardeschijf
het heeft een ruimte van 455 gb en op het begin was er nog 410 gb beschikbaar
alleen iedere dag als ik dan kijk en soms wel om de paar uur zie ik dat er weer een paar gb af is
het zit nu op 382 gb een een paar dagen geleden nog op 400 gb terwijl ik er helemaal niets op heb gezet, tenminste niet meer als een gb
hoe komt dit???

gr rob
 
Tijdelijke bestanden al eens verwijdert ??
 
ja natuurlijk heb ik die al verwijderd
maar het blijkt dat ik 41 gb aan herstelpunten heb
wat zijn dat voor iets en kan ik die dan ook gewoon verwijderen?

gr rob
 
herstelpunten worden automatisch aangemaakt voor wanneer er een probleem zou plaatsvinden op je pc om deze dan terug te zetten naar een datum wanneer deze wel nog perfect werkte... Ik zou deze functie niet uitzetten maar het neemt wel veel plaats in op je HDD...
Maar dat zal eraan liggen omdat de schijf 455Gb groot is en vista past zich daaraan aan.
Je kan deze herstelpunten altijd gaan verwijderen maar waar ze juist gelokaliseerd zijn weet ik niet precies :confused:
Je kan ze wel verwijderen met programma's zoals glary utilities denk ik maar ik zou toch wel nog een herstelpunt behouden :thumb:
 
oke bedankt
maar ik zit nu al weer op 52 gb aan herstelpunten
ik kan ze met tune-up untiteld wel verwijderen want zo ben ik er achter gekomen
maar dit kan zo toch niet doorgaan lijkt me
ik denk dat ik ze evengoed maar verwijder dan, want er komen er toch steeds meer bij, ik zie het nog wel even
 
Het moet wel zijn dat je kan instellen hoeveel geheugen je wilt dat systeemherstelpunten innemen op je HDD...
Ik ben dit al tegengekomen maar het spijt me ik weet helaas niet meer waar :confused:
Je kan dan bijvoorbeeld kiezen dat die systeemherstelpunten maar 5Gb ofzo innemen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan