Vaag probleem met script

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnneHu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Hoi,

Ik ben hier volkomen nieuw en heb een vaag probleem. Ben nu al 5 dagen bezig met een voting script wat ik in het verleden had aangepast voor ons radio station. Helaas na een crash van de hd alles weg. Nu heb ik van de maker van het script deze weer gekregen maar krijg hem niet meer goed werken. De bedoeling is dat als je bent ingelogd als admin er een andere header komt met meer optie's dan wanneer je geen admin bent. Het vreemde is dat het soms wel werkt en soms niet en dan maakt het ook nog verschil of je het opent in ie of in mozilla. Heb het idee dat er op de server een upgrade van de php versie is gedaan na de crash. Buiten het inloggen geeft hij ook de plaatjes niet meer weer in de gemaakte pages .... Ben er nu al een week mee bezig maar kom er niet uit.

Mischien dat er hier iemand is die het gehel voting script eens wil ontvangen en nakijken??
Kan hem zo in zip sturen .....zouden wij bij het radio station erg mee geholpen zijn.

Vr. gr.
Anne

Opgelost....

:D:D Ben nog ff verder aan het puzzelen geweest en heb het probleem opgelost. Het header probleem zat hem in de install.php deze moest er echt uit. Vervolgens bleef het image probleem nog over. Nu bleek dat degene waar ik de server mee had (compagnon) de temporary_upload_dir in php.ini had gewijzigd in een dir van hun website. Ze hebben wel de website even verhuisd naar een andere server en ip en dus einde upload dir...

Kortom een hoop gezoek maar opgelost..

gr.
Anne
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan