vaag probleem netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakeman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
heey forumers:P

ik heb een raar probleem ik zal het eens even uitleggen

2 pc's met windows xp home hebben gewoon internet via een router
de pc's zien elkaar
1 pc kan wel op de andere pc bestanden halen maar de andere pc krijgt constant foutmelding dat hij geen machtiging heeft

Ik heb van alles geprobeerd firewalls uit en nog veel meer... allerlei tips die op internet staan maja ik ben nu ten einde raad mischien weet iemand hier raad mee ik zou het niet meer weten. grtz snakkie

Mapopties

Eenvoudig delen uit zetten, dan krijg je de tab beveiliging.

Daar dan er voor zorgen dat je de juiste autorisatie aanmaakt.

Je kunt altijd hem even op iedereen zetten, maar niet laten staan hoor.

Eric.

Dan heb je zeker het klassieke startmenu. Dan kun je dubbelklikken op deze computer wat op je bureaublad staat

ok gevonden:P maar ik zie niet ''Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen)'' staan haha vaag zien jullie dit wel staan

Sorry @ Eric,;) die kun je alleen verkrijgen als administrator in veilige modus, bij XP home, heb ik begrepen van diverse gebruikers hier, ik werk er bijna nooit mee.

Ja

Bill beveelt mij ook aan hem mijn oude video kaart te laten configureren, alleen daarna heb ik geen beeld meer.

Dus Bill is niet alwetend hoor.

Eric.

@ lange pier, dacht me te herinneren het bij mijn dochter ook zo opgelost te hebben.

Laatst bewerkt:
vraagje ik denk dat ik blind ben ik zie het egt niet staan bij veilige modus administrator heeft niemand een screenshot ervan of heet het mischien anders... mss tijd voor nieuwe :shocked:

Snakeman zei:
vraagje ik denk dat ik blind ben ik zie het egt niet staan bij veilige modus administrator heeft niemand een screenshot ervan of heet het mischien anders... mss tijd voor nieuwe :shocked:

In mapoties in configuratiescherm of in verkenner onder extra, mapopties, weergave.

ja dat heb ik allemaal gevonden maar er staat nergens een regel van
''Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen)

komt'ie

Als je bij eigenschappen kijkt

Eric.

P.S. Je hoeft niet te reageren, hoe kan dat nu. Het is een PC met een 240 gig harde schijf.
Maar mijn systeem-schijf is nooit zo groot, dat is alleen maar lastig backuppen.

Bijlagen

• Eigenschappen.jpg
    Eigenschappen.jpg
    28,8 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
nouja ik zie het niet meer zitten dus dan maar geen file sharing... grr maja bedankt voor de moeite

Eenvoudig delen

Zie bijlage

De cursor staat er bij.

Eric.

Bijlagen

• Mapopties.jpg
    Mapopties.jpg
    41,8 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug