Vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Hallo,

Ik heb een beetje vage vraag. Een vriend van mij belde me net op met de mededeling dat z'n PC 'raar' doet. Zijn printer doet het niet meer. Hij staat wel aan en deed het goed. Ik heb hem zelf geinstalled dus dat zit goed. Alle pictogrammen op de desktop en startbalk zijn sterk vergroot. Als de PC aangaat doet de video-recorder en de TV soms vreemd. Ze gaan spontaan aan of uit.

Voor de duidelijkheid: Hij heeft er niks meer meegedaan dan dat ie er normaal mee doet. Beetje gamen, tekstverwerken, printen, internetten etc.
Echt veel info heb ik niet omdat ik het nog niet zelf heb gezien. Maar ik ga vanavond eens kijken, en misschien dat jullie alvast wat tips hebben. Ik zal iig Adaware en housecall eens runnen.

Vooral dat de VR en TV spontaan aan uit gaan vind ik opvallend. Er is geen stroomstoring o.i.d.

Provider: Kabelfoon
PC: ???

Ik dacht eigenlijk gelijk aan een virus, maar is dat wel mogelijk?

Groeten van Jeffrey

draai ipv adaware liever spywareblaster en/of spybot. Adaware is na 25 sept. niet meer geupdate.

grtz

Ik denk toch dat er ergens sprake is van een stroom probleem. Zitten de videorecorder en de tv op dezelfde groep? Hebben andere apparaten er ook last van? Gaan lampen zwakker branden als je de pc aan zet?

Heb je het probleem met je printer en je desktop ook in safe mode?

Laatst bewerkt:
is zijn pc niet gestart in veilige mode? dat zou de printer en grote icoontjes kunnen verklaren.

Geplaatst door hendricus
draai ipv adaware liever spywareblaster en/of spybot. Adaware is na 25 sept. niet meer geupdate.

grtz

Oke, zal ik doen. Gewoon te downloaden van download.com?

De lampen blijven wel normaal branden. Dat had ik nog aan hem gevraagd. De VR en TV zitten op dezelfde groep, maar niet in dezelfde als de PC.

Of de PC in de veilige modus staat weet ik niet zeker. Ik denk van niet, dan zou hij dat wel gezegd hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan