Vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

andre39

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Berichten
3
Hallo allemaal.

Ik heb een beetje een vaag probleem met mijn computer en ik kom er zelf niet echt uit.

Het begon een paar dagen geleden. als ik in verkenner op gewoon de C:\ klikte dan liep verkenner vast, dit was enkel met de C:\, onderliggende mappen geen enkel probleem.

nadat ik het wel zat was heb ik heel het systeem geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd.

Nu kan ik weer gewoon op C:\ klikken en werkt dat ook weer. Maar om een of andere redenen gaat, ook al doe ik niets met de pc, mijn cpu zomaar ineens op 100% staan en loopt de boel vast en moet ik resetten.

Ik heb van alles gedaan om er achter te komen wat het was, Virus scans, Trojans etc etc en allen niets gevonden.

Ik heb een amd athlon 3000+ processor, 512 mb op een chaintech mainboard. Ik heb dit nooit eerder gehad.

Wie herkent dit en heeft er raad voor me?

Met groeten

Andre39
 
RE

Hoi Puppie

Ik heb ikderdaad alle windows updates gedaan behalve servicepack 2 want dat vind ik behoorlijk iri.

Spyware heb ik ook aan gedacht doch zowel spybot & adaware hebben niets gevonden evenals mcaffee

Groeten

Andre39
 
norton schijnt zo af en toe ook nog wel eens voor problemen te zorgen.

heb je al eens bij taakbeheer gekeken welke processen er op dat moment actief zijn.
 
RE

inderdaad norton zuigt ook.

Maar ik gebruik alles van McAffee, virus scanner, spam filter en firewall.
 
Ik heb dit probleem ook ooit aan de hand gehad, een virusscan gaf aan dat er een boosdoener was. Nadat die geelimineerd was, was het probleem weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan