Vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zafer

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Berichten
14
Goedenmorgen,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Zafer de Boer ben 17, en kom uit Alkmaar. en ik had een brandend vraagje..
Ik zocht onlangs naar een programmaatje om de pc opnieuw op te starten.. Naam ben ik echt vergeten *stom* Begint met La....
Nouja iig.. ik herstarte mijn pc dus, krijg ik ineens een scherm met gebruikersnaam en wachtwoord... terwijl ik niks ingesteld heb.. Wat ik me wel kan herinneren bij dat progje om me pc te herstaren is dat er een gebruikersnaam stond maar zonder wachtwoord.. maar hoe vind ik dit terug als ik mijn pc nietkan ik komen (ben een noob wat pc betreft)
Mocht dit probleem opgelost zijn, is er dan nog een progje of iets van Windows waarmee ik mijn pc kan herstarten.. ik wil heb elke 3 uur herstarten, maar al die progjes die ik had werkte allemaal niet..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groeten Zafer
 
Ga eens via systeemherstel terug naar een herstelpunt voor je dat programma hebt geinstalleerd. Dan zou dit probleem opgelost kunnen zijn.

Ik weet geen programma om je PC elke 3 uur te herstarten.
 
Hallo,

Het probleem is dat mijn pc niet opgestart word.. kan ik op een andere manier systeemherstel uitvoeren?

Bedankt voor de reactie!
 
Windows CD erin en starten vanaf CD

Of opstarten in veilige modus

Ron
 
Dit is dus best rot!

Want in veilige modus krijg ik precies het zelfde, en ik heb nooit een xp cd bij mijn pc gehad, ook al zo vaag.. wat nu?

Misschien is het ook een domme vraag, maar kan ik ergens de gegevens vinden of uitschakelen voordat ie opstart?!
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Hej,

Uhm er is een optie om je pc weer in tekomen maar er is dan een probleem alles is dan weg oftewijl Formatteeren...:confused: