Vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zafer

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Berichten
14
Goedenmorgen,

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Zafer de Boer ben 17, en kom uit Alkmaar. en ik had een brandend vraagje..
Ik zocht onlangs naar een programmaatje om de pc opnieuw op te starten.. Naam ben ik echt vergeten *stom* Begint met La....
Nouja iig.. ik herstarte mijn pc dus, krijg ik ineens een scherm met gebruikersnaam en wachtwoord... terwijl ik niks ingesteld heb.. Wat ik me wel kan herinneren bij dat progje om me pc te herstaren is dat er een gebruikersnaam stond maar zonder wachtwoord.. maar hoe vind ik dit terug als ik mijn pc nietkan ik komen (ben een noob wat pc betreft)
Mocht dit probleem opgelost zijn, is er dan nog een progje of iets van Windows waarmee ik mijn pc kan herstarten.. ik wil heb elke 3 uur herstarten, maar al die progjes die ik had werkte allemaal niet..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groeten Zafer
 
Ga eens via systeemherstel terug naar een herstelpunt voor je dat programma hebt geinstalleerd. Dan zou dit probleem opgelost kunnen zijn.

Ik weet geen programma om je PC elke 3 uur te herstarten.
 
Hallo,

Het probleem is dat mijn pc niet opgestart word.. kan ik op een andere manier systeemherstel uitvoeren?

Bedankt voor de reactie!
 
Windows CD erin en starten vanaf CD

Of opstarten in veilige modus

Ron
 
Dit is dus best rot!

Want in veilige modus krijg ik precies het zelfde, en ik heb nooit een xp cd bij mijn pc gehad, ook al zo vaag.. wat nu?

Misschien is het ook een domme vraag, maar kan ik ergens de gegevens vinden of uitschakelen voordat ie opstart?!
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Hej,

Uhm er is een optie om je pc weer in tekomen maar er is dan een probleem alles is dan weg oftewijl Formatteeren...:confused:

Meer weet ik ook niet te bedenken, want meestal als je in veiligen modus zit kan je meestal kiezen tussen je eigen accout bij het opstarten waar jij nu je gebruikersnaam staat en meestal komt daar dan ook ADMINISTRATOR te staan die zie je normaal niet alleen als je veiligen modus hebt maar ik weet niet welke windows jij hebt.

Ik weet niet of het mogelijk is om je wachtwoord weg te halen of een systeem herstel te doen als je niet in je computer zit...

Suc 6 Rick.
 
Bedankt voor de reactie!

en tja, ik kon niet kiezen uit gebruikersnamen hij ging meteen door nadat ik op enter drukte... ik heb XP SP2.. ik heb trouwens mijn xp cd gevonden (stond een label van mijn merk pc op met de naam recovery cd, lekker duidelijk) anyway, ik wou op R van repareren drukken en dan moest ik een code doen.. en het wasmaar 1 symbool.. uiteindelijk wertke alleen de 1.. weet niet waarom? maar daarna stond er c:/windows .. en achter windows moest ik wat neerzetten zodat ie vervolgens repareerde, enig idee welke ik moet kiezen?

mvg Zafer
 
Pff heb eigelijk geen idee wat ik je kan aanraden is ga naar een computer winkel in de buurt of bel een helpdesk ik denk dat zij je voor 100% verder kunnen helpen:thumb:
 
Goeienavond,

Ik geef de hoop op en ik ga XP opnieuw installeren, maar ik wil graag een lijstje
maken van de software die ik nodig heb.. kan ik dit nog ergens terug vinden,
Ik kan dus niet mijn pc opstarten, Nouja en anders komt het vanzelf wele weer terug ;-)
 
Dag,

Ik had al een tijdje niks van me laten horen, en ik wilde jullie toch nog bedanken voor de tips! ik heb xp er maar opnieuw opgegooid, en nu draait alles als een zonnetje :)
Dus bij deze: hartstikke bedankt!
 
Hallo

Hallo,

Geen dank, ben heel blij voor je dat alles nu goed werk!! wou dat ik dat ook had met mijn computer hehe :) veel suc 6 als je nog probleem heb gwn posten! :D

Groetjes Rick.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan