vaag virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

michieloyen

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
hoi

ik kreeg een msn berich van een vriend waarin stond kijk deze afbeelding is klik en toen kreeg ik een vaag iets eerst klikte het mijn gesprekken weg en toen meldehij mij af.
dat is nu weg en nu krijg ik elke keer een bericht bij het opstarten van de computer

het is een beveiligings waarschuwing dat weet ik wel
en het is van c:/users/public/msnd.exe

ik annuleer het de hele tijd maar nu word ik er toch wel een beetje gek van:mad:

groet michiel

ahhh, dat virus heb ik ook gehad, zeer irritant virus en jij stuurt het ook nog door naar je maaten als je op die link heb geklikt en uitgevoerd.
Ga naar msconfig->>> zoek dat process op(bij opstarten) en vink het uit. Bij mij was mijn msn ook nog gehackt, maar snel terug met question. En zorg dat dit proces ook uitstaat als je ctrl + alt + delete en dan processen en dan proces beëindigen.

hey

ik vind geen msn config bij programa,s ?
en waneer moet ik dat doen crrtl alt delete ?

groet michiel

ga naar uitvoeren, of anders zoeken ofzo, typ dan dit: msconfig
Daarna na je naar opstarten en dan vink je uit msnd.exe
als je pc aan staat, ctrl alt delete en dan gewoon bij processen en die msnd.exe opzoeken en dan delete(weet je zeker dat je dit proces wil beëindigen, kan schade blabla gezeur en dan doe je ja)

Bijlagen: dat is msconfig panel, bij opstarten staan al je processen die opstarten en als je die msnd.exe daar tussen ziet staan, vink die dan uit

Bijlagen

• msconfig(look).jpg
    msconfig(look).jpg
    100,7 KB · Weergaven: 47
maak is een screenshot van je msconfig dan, dan kan ik je verder helpen, maak hem zo groot mogelijk ;)

hey

nou van msconfig is te groot past er niet op

maar ik heb wel een fototje van wat er gebeurt
Naamloos.png

gr michiel

huh waarom is dat te groot? En heb je al een keer op uitvoeren geklikt?? Je kan toch gewoon zo'n screenshot maken wat ik heb gemaakt?

dan maak je 2 screenshot's :P, zet ze maar in de bijlage(als dat makkelijker is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan