vaag xml bestand omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tippi

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2007
Berichten
5
hoi hoi

ik heb een xml bestand (msn log) van iemand anders gemaild omdat ik dat gesprek wilde hebben voor school. Nu opent het bestand in kladblok en staat alles heel vaag tussen tags in 1 lange zin achter elkaar hoe kan ik dit makkelijker lezen? Openen in de browser doet hij niet :S En in word ook niet...
 
Je zou de automatische terugloop kunnen aanzetten in opmaak denk ik dat het is ;)
 
hoe?

Zou je me in beginnerstaal uit kunnen leggen hoe dit moet :cool:

Ow oke dat was nog niet zo moeilijk maar dan nog ziet het er zo uit:

<?xml version="1.0"?>
<?xml-stylesheet type='text/xsl' href='MessageLog.xsl'?>
<Log FirstSessionID="1" LastSessionID="64"><Message Date="3-12-2008" Time="17:38:26" DateTime="2008-12-03T16:38:26.415Z" SessionID="1"><From><User FriendlyName= ***********************************
 
Laatst bewerkt:
Jah :p

Ik slaag men msn gesprekken echter niet op maar vraag het dan misschien eens even aan diegene die je het opgestuurd heeft ;)

Met Kladblok is dit echter wel de beste weergave die je kan krijgen hoor denk ik :)
 
oke

normaal zou je het in explorer moeten kunnen lezen maar daar krijg ik foutmelding omdat het niet in de map staat waar het vandaan komt...
 
Probeer het dan eens in de map te plaatsen waar msn dan automatisch de gesprekken opslaagt... (sorry, ik weet niet precies welke map dat is aangezien ik de optie niet gebruik)
 
ookal geprobeerd

dat heb ik ookal geprobeerd maar dat werkt ook niet omdat het van een andere computer afkomt,...
 
Sorry maar dan zijn men ideeën ook 'op' :p

Ik hoop dat iemand anders je kan verder helpen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan