vage mailtjes van Engelstalige afzenders.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
779
Ik krijg de laatste tijd dagelijks emailtjes van afzenders met Engelstalige namen (John Doe, Cindy baker, noem ze maar op) die mij van alles aanbieden of proberen te verlokken tot het klikken op een link. Wat ik uiteraard niet doe.
Hoe kan ik dit weren? Ik maak gebruik van Thunderbird.
Sorry als ik dit topic in een verkeerd forum heb gestart.
Als dit al eens behandeld is op helpmij, heb ik het niet kunnen vinden. Dan graag een link naar dat topic.
 
;) Ik gebruik geen ThunderBird maar volgens mij hier heb je mooie tips over ongewenste mails in Thunderbird -->>http://pchelper.nl/email-31/ongewenste-mail-thunderbird-48721/

P.S. Je kan zelf's automatisch instellen zo, dat ook terug iedere keer naar afzender ongewenste mails keren ze, en dit word' dan zeer lastig voor betreffende afzender ..:thumb: ( maar dat weet je ....toch ? ) bedoel ik ook dat je met een beeetje creativiteit en kennis bij terugkerende ongewenste mails betreffende afzender kan last krijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
De afzender is natuurlijk vaak de afzender niet en daarop reageren maakt jou dus weer een spammer. Je zou IN de mail header moeten kijken vanaf welk IP adres de mail komt, en met de eigenaar van dat adres (provider) contact moeten opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan