• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vakantieplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardek

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Hallo excel gebruikers,

Ik heb een vraag naar aanleiding van een vakantie planning.
Ik zoek naar een formule die automatisch aangeeft wanneer iemand vakantie heeft.
Deze vraag lijkt onduidelijk maar de bijlage verduidelijkt veel wat precies mijn bedoeling is.
Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen.

Bijlagen

Hallo Harry,

Formule voor cel E7:
=ALS(EN(KOLOM()-4>($B$7)-DATUM(JAAR($B$7);1;1);KOLOM()-6<($C$7)-DATUM(JAAR($B$7);1;1));"v";"")

en doortrekken

Luc

De heren Luc H en Luc B
hartelijk dank voor deze oplosiing.

Luc,

Het is een optie om het op jouw alternatieve manier te doen.
Liever had ik gezien dat het in een formule kon, daar ik de planning heb van zo'n 70 personen.
Maar.... als het niet kan dan maar op jouw manier.

Luc bedankt

Hallo Luc,

Ik ben een paar dagen afwezig geweest. De bestandjes heb ik nog niet bekeken maar ik ga er vanuit dat dit zeker goed is. Luc dank je wel.
Ps. ik heb niet echt gehuild.

Ook imod dank voor je reactie

Naar aanleiding hiervan heb ik ook een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb een vakantieplanner gemaakt voor mijn personeel. Hierin wil ik eenvoudig de datum invoeren, waarna er een rode balk ingekleurd wordt. Dit lukt ten dele. Alleen bij de maand januari namelijk. Wanneer het maandoverschreidend is, gaat het mis.

Ook zou het fijn zijn als de naam die ik invoer automatisch op de planning erbij komt te staan

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik ben niet zo goed met excel.

Bijlagen

@Joost vh,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je andere vraag verplaatst en ga deze topic sluiten. Deze topic is van iemand anders zijn/haar vraag en is van 2005 dus niet actueel meer.
Hier vind je je eigen topic;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=435725

Ik heb daar een link naar deze topic bij gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan