vakje in tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardb007

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
hallo wederom,

het volgende probleempje doet zich voor,
ik heb een html mail formulier gemaakt, met daarin een tabel.
In deze tabel komt een ingevulde waarde uit het voorgaande formulier, ik noem een $plu11
als voorbeeld, in dit invulveld kan je waarde intikken van 1 t/m 99, als je dat doet, schrijft het form keurig de ingevulde waarde.
maar als het invulveld niet ingevuld wordt en het form is aangekomen in de mailbox(thuis dus) dan is dat ingevulde veld dus leeg, maar ook groter als de rest, het valt als het ware een stukje over de tabel heen, dus de lijnen van de table zijn rondom ook dunner, iemand hier een verklaring voor en oplossing?

met vriendelijke groet,

richard

dat komt omdat het veld niet ingevuld is, er staat geen waarde in die tabel. Dan laat html dat standaard leeg en krijg je er ook geen rand om heen. Als je dat wel wil kan je dit zo aanpassen:

Je html tabel:
HTML:
<table style="empty-cells:show">
     <tr>
          <td> etc.</td>
     </tr>
</table>
't gaat dus om het stukje bij style="...

hallo, helaas werkt dit niet, misschien plaats ik het stukje verkeerd, zie onderstaande:

<table width="650" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#000000" table style="empty-cells:show">

Hetzelfde gebeurt bij radio buttons, de keuze is uit 2, ja of nee.(of open laten)
Als ik er 1 invul, niets aan de hand, als beide niet ingevuld zijn(is ook een optie) dan krijg ik dus weer dat vergrote lege vak in mn tabel van mn html form, snappen jullie het nog??

ik niet echt,

met vriendelijke groet,

richard

tweede 'table' uit je tag halen
HTML:
<table width="650" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#000000" style="empty-cells:show">

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan