Val telkens terug op mijn buraublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgilst

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
35
Als ik op fullscreen een spel aan het spelen ben, bijv. Emergency 4, dan sta ik om de ongeveer 2 minuten op mijn buraublad. Dan moet ik op de taakbalk op het icoon drukken, en dan ben ik weer in het spel. Ik heb ik nu echt een hekel aan. Is hier een oplossing voor? :confused: Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien 2 beeldschermen aangesloten staan?
Of gebruik je zonder het in de gaten te hebben per ongeluk een toetscombinatie die dat kan veroorzaken?
 
[Ik heb geen twee beeldschermen (wel geprobeerd), en ik blijf van het toetsenbord af tijdens het spelen (uitgezonderd bij tekstvakken).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De reden dat ik dat van die 2 beeldschermen vraag is dat ik er wel 2 heb aangesloten en dat het weleens gebeurd in het heetst van de strijd dat ik de muiscursor naar het andere beeldscherm beweeg en dan klik.
Ook als de andere monitor niet aan staat wordt dan het beeld op het scherm waar het spel draait geminimaliseerd.

Als je dus wel geprobeerd hebt om een tweede beeldscherm aan te sluiten zou er bij jou weleens hetzelfde aan de hand kunnen zijn i.v.m. instellingen die je hiervoor hebt gedaan.
 
Voordat ik deze aansluiten, was het ook al zo :( En ik heb een laptop, maar ik heb momenteel en de afgelopen tijd geen beeldscherm aangesloten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
kijk eens bij energiebeheer hoe je energieschema's ingesteld zijn.
 
Hoe vaak gebeurt dat als je het spel speelt? Als het vaker gebeurt heb ik het idee dat het een warmteprobleem is. Hoe oud is je laptop en is hij al eens schoongemaakt?
Ik neem aan dat je dit probleem niet altijd gehad hebt, wanneer is het begonnen?
 
Het gebeurt om de twee minuten. Ik heb hem wel eens schoongemaakt, een maand geleden. Mijn laptop is 2 a 3 jaar oud. Het probleem is denk ik een half jaar geleden begonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je even een test doen? Typ in het zoekvak dxdiag, controleer of er nergens problemen zijn en run de aanwezige testprogramma's (tab beneden 32 of 64-bits DxDiag uitvoeren).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan