validate xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonkie65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Berichten
1
bij mijn aankoop van de fujitsu amilo pro zat er vista op geinstalleerd. ik vond deze niet prettig werken en heb toen de xp van mijn oude laptop erop gezet. maar nu kan ik geen updates meer plaatsen ivm de VALIDATE code niet goed zijn.
hoe kan ik dit nu oplossen de code van die ouwe xp heb ik niet meer en nu?


bonkie
 
Welkom op Helpmij.:)

De licentie code die bij je Xp zat hoort bij je oude laptop, deze kun je niet op je nieuwe laptop gebruiken. Als je Xp op je nieuwe laptop wil hebben, zul je een nieuwe licentie code moeten aanschaffen
 
Er zijn snoepjes in omloop, maar op Helpmij.nl helpen we je daar niet mee.

Je zou ook Microsoft kunnen bellen, maar dan krijg je er natuurlijk een tegen betaling.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Volgens mij komt eerst de activatie van windows doet hij dat wel=

Modag
 
bij mijn aankoop van de fujitsu amilo pro zat er vista op geinstalleerd. ik vond deze niet prettig werken en heb toen de xp van mijn oude laptop erop gezet. maar nu kan ik geen updates meer plaatsen ivm de VALIDATE code niet goed zijn.
hoe kan ik dit nu oplossen de code van die ouwe xp heb ik niet meer en nu?


bonkie

Dus begrijp ik het goed:

Je wilt bijvoorbeeld iets downloaden van de MS site alleen deze zegt dat je een ongeldige code hebt?

Dit moet niet zo moeilijk zijn om op te lossen.je koopt een nieuwe licentie en alles is gereed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu weet ik niet 100% zeker maar het was altijd zo dat als je een licentie van windows had je onder die licentie oudere windows varianten ook mag gebruiken ipv de windows waar hij bij zat. Dus als je een vista home hebt dat je via die licentie ook xp home mag installeren (Dus wel ipv de vista te installeren, niet samen :)).

bel voor de zekerheid microsoft even over het hoe en het wat maar dan heb je ook een legale XP :)
EN of dat ook voor OEM licenties geld
 
Laatst bewerkt:
als je op de oude bijgeleverde versie een oem versie hebt is het niet mogelijk die op een andere laptop te instaleren.
heb je geen oem versie maar wel een legale kan je contact opnemen met microsoft, en mededelen dat je na het herinstaleren van xp na het plaatsen nieuwe hardware problemen ondervind met de officiele code. wellicht helpen ze je dan wel, als je maar niet zegt dat je het installeerd op een andere laptop.
 
Ook het aanbieden van mailtjes sturen en oplossingen aandragen over het forum is tegen de regels van helpmij.nl
Je loopt nu op het randje van een ban.
 
Nu weet ik niet 100% zeker maar het was altijd zo dat als je een licentie van windows had je onder die licentie oudere windows varianten ook mag gebruiken ipv de windows waar hij bij zat. Dus als je een vista home hebt dat je via die licentie ook xp home mag installeren (Dus wel ipv de vista te installeren, niet samen :)).

bel voor de zekerheid microsoft even over het hoe en het wat maar dan heb je ook een legale XP :)
EN of dat ook voor OEM licenties geld

ik zou voordat je illegale praktijken start even dit lezen
 
Ook het aanbieden van mailtjes sturen en oplossingen aandragen over het forum is tegen de regels van helpmij.nl
Je loopt nu op het randje van een ban.

Hmm ga ik toch nog maar is de regels doorlezen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan