Validatieproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolkejan

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Hallo,

ik heb een Fujitsu Siemens V5535 laptop. Ik heb validatieproblemen. Soms als ik inlog krijg ik een melding dat windows niet gevalideerd is, en kan dan op een link klikken om windows te valideren. Dan zegt de website van windows dat vista niet gevalideerd kan worden. Updates kunnen niet meer automatisch geinstalleerd worden, configuratiescherm kan ik niet meer openen. Dacht zelf aan spyware ofzo, maar heb scans gedaan met SUPERAntiSpyware en Malwarebytes Anti-Malware. Tevens een virusscan met AVG maar niks helpt. Heeft iemand een idee wat t probleem is en hoe ik t kan oplossen?

Alvast bedankt!

Krijg je dan ook een foutcode?

Misschien even Fujitsu siemens contacteren :thumb:

ik heb gebeld met fujitsu-siemens, daar werd mij verteld dat ik vista opnieuw moest installeren. heb echter de laptop bij een telefoon abbonement gekregen en heb er geen vista cd bij gekregen. Hoe nu? En als ik vista er nieuw op moet zetten, hoe kan ik zien welke drivers enzo ik allemaal opnieuw moet downloaden?

Reactie op bovenstaande om contact met microsoft op te nemen trouwens, de enige manier is via een helpdesk achtige manier die 72 euro per keer kost.

ok opnieuw installeren verhelpt de problemen ook niet. nu geeft microsoft de optie om een nieuwe key te kopen. Moet ik dit doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan