valideren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
hallo helpmij

wat moet ik doen dat ik niet steeds weer het bericht krijg
dit is een exemplaar van windows is tijdens de validatie niet als legitiem beoordeeld

groet
jac g

Wanneer de Windows legaal is, gewoon morgen even Microsoft bellen en het probleem wordt opgelost!

Terug gaan naar die computerzaak en vragen om een licentie voor nop, anders dreigen dat ze illigale versies verspreiden. Is te proberen.

Net wat MrMusic zegt: Gewoon even naar MS bellen.

Wellicht heb je 1x te vaak geprobeerd Windows te valideren? Zoals al eerder gemeld : morgen even Microsoft bellen dan komt 't allemaal goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Juist pasja, daarom vertel ik er ook niet meer over.
Wat jullie vergeten te lezen is. Zijn exemplaar wordt niet als legitiem beschouwd, wat wil zeggen 't is een illegale versie. Dus bellen naar microsoft zal weinig uithalen.

ik sluit me aan bij de meeste hier
Het beste gewoon naar msbellen en het wordt zo opgelost.
Legaler kan bijna niet.

hallo helpmij

wat moet ik doen dat ik niet steeds weer het bericht krijg
dit is een exemplaar van windows is tijdens de validatie niet als legitiem beoordeeld

groet
jac g

Vind je dit dan ook helder. Als de sleutel te vaak is geregistreerd krijg je een heel andere melding. Is mij laatst gebeurt en dan krijg je ook het bericht dat je microsoft mag bellen.
Ik blijf erbij dat de compzaak een illegale versie erop heeft gezet.

Zou idd. goed kunnen (ik was er niet bij toen de versie geïnstalleerd werd), maar ik ga uit van de integriteit van TS en in het verlengde daarvan ook die van de winkel.
TS heeft m.i. weinig aan een illegale oplossing.

Jac. heb je een licentiesticker / doosje o.i.d. ?

Laatst bewerkt:
Jac, heb je voor die versie moeten betalen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou idd. goed kunnen (ik was er niet bij toen de versie geïnstalleerd werd), maar ik ga uit van de integriteit van TS en in het verlengde daarvan ook die van de winkel.
TS heeft m.i. weinig aan een illegale oplossing.

Jaq. heb je een licentiesticker / doosje o.i.d. ?

ik heb een doosje met de cd erin en een code die ik bij het installeren gebruikt heb
maar ik heb inderdaad deze versie al eens geinstalleerd en toen kreeg ik de melding niet
om te valideren

Dan is 'ie denk ik hartstikke legaal en is er iets gewoon iets een beetje helemaal verkeerd gegaan. Morgenavond voor 20.00 uur even Microsoft bellen. (validatiecentrum is tot 20.00 of 21.00 uur open)

Laatst bewerkt:
Dan is 'ie denk ik hartstikke legaal en is er iets gewoon iets een beetje helemaal verkeerd gegaan. Morgenavond voor 20.0 uur even Microsoft bellen. (validatiecentrum is tot 20.00 of 21.00 uur open)

pasja

heb jij misschien het telefoon nummer

gr
jac

Windows XP telefonisch activeren
Contact opnemen met een medewerker van de klantenservice van Microsoft en Windows telefonisch activeren: 1. Klik op Start , wijs achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Windows activeren.

-of-

Klik op het pictogram Windows activeren in het statusgebied van de taakbalk.
2. Klik op Ja, ik wil Windows telefonisch via een servicemedewerker activeren .
3. Klik op de privacyverklaring van Windows productactivering , klik op Vorige en klik ten slotte op Volgende.
4. Voer de stappen uit die worden weergegeven in het dialoogvenster Windows per telefoon activeren en klik op Volgende.
5. Klik op OK wanneer de activering is voltooid en het volgende bericht wordt weergegeven:
Windows is nu geactiveerd.

haha, nou een hele commotie om niets.
Jac gewoon bellen morgen.
Als je nog eens op valideren klikt en dan kiest voor telefonisch, dan krijg je 't telefoonnr te zien als 't goed is.

Dat stond idd. nog niet in mijn vorige posting (hoe telefoonnummer te verkrijgen)
Uit de Database van Microsoft:
.
1 Klik achtereenvolgens op Start, Alle programma's en Windows activeren.

2. Selecteer Ja, ik wil Windows telefonisch met behulp van een medewerker van de klantenservice activeren in Windows-productactivering.

3. Nadat u de juiste locatie hebt geselecteerd, krijgt u een telefoonnummer en een installatie-id. Geef deze id door aan de medewerker van de klantenservice zodat deze het activeringsproces kan voltooien

Morgen naar de computerzaak terug brengen, en laat ze dat zelfmaar oplossen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan