• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Valideren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron321

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
Is er een mogelijkheid om het vakje wat opent bij valideren groter te krijgen in de hoogte en/of daarin met kleuren te werken?

Volgens mij niet.Dan moet je met een Keuzelijst werken (Beeld -> Werkbalken -> Werkset Besturingselementen). Daar kun je in de Eigenschappen de grootte etc instellen. Maar dan werkt kleuren nog niet volgens mij.

IK heb het gevonden maar weet niet hoe ik die kan gebruiken.

je kunt ook met een voorwaardelijke opmaak werken
daar kun je dan ingeven dat "als deze cel (deze inhoud) bevat moet hij rood worden ofzo

is dat de bedoeling of niet???

ps. kan wel niet bij keuzelijsten gebruikt worden wel bij valideren

en als je met keuzelijsten wilt werken kun je (als je er rechtermuisknop op klikt en dan naar besturings element opmaken gaat) lezen wat ieder ding doet als je gewoon in het vak gaat staan met de muis.

Greetz Ava

IK heb het gevonden maar weet niet hoe ik die kan gebruiken.

ff zoeken en dat komt voor elkaar , dit was bij mij ook de eerste keer in excel 2007 , heb het bestandje wel opgeslagen als excel 2003.

Groeten ,

Daniël

Bijlagen

ik merk dat je nog niet lang met 2007 werkt daarvoor is ook een pagina met een heel handig hulpmiddeltje om over te stappen van 2003 naar 2007.

HTML:
http://office.microsoft.com/en-us/excel/HA101491511033.aspx

en hier gewoon op start guid klikken en dan wijst het zich vanzelf.

Greetz AVA

Dit is niet wat ik zoek maar ik ga het anders oplossen.
Iedereen bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan